Gå til innhold

Hasj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en joint etter jobben og en før natten før jeg visste at jeg var gravid. Er redd for at jeg har gjort skade på barnet. Tørr ikke si noe til legen. Har såklart ikke rørt det siden!!

Det er og var en stresset periode i livet. Men det er ikke en løsning for å avreagere på. Vet det.

Hva kan jeg ha gjort av skade?

Anonymous poster hash: 68ad5...f4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varige hjerneskader som fører til kognitiv svikt.

Skrevet

Kjære deg. Dette kommer nok til å gå helt fint skal du se. Når det er sagt. Ikke gjør det igjen!!! Nå vet du at du er gravid, og du skal bli mamma. Da har hasj ingenting å gjøre i livet ditt hverken nå eller seinere. Lykke til med baby:)

Skrevet

Dette er et svar fra gynekolog på lommelegen til ei som var 4-5 uker på vei og hadde røyka hasj.

Hei!

Gratulerer med svangerskapet!

Jeg skjønner det veldig godt at du bekymrer deg og du gjorde akkurat det som er riktig og det viktigste! Nemlig å slutte med hasj-røyking med en gang du visste om graviditeten og dette var så pass tidlig i svangerskapet, at risikoen for mulig skade er veldig, veldig liten.

Ellers kan jevnt hasjrøyking under svangerskap føre til at barnet fødes for tidlig og med lav kroppsvekt. Barnet kan også preges av motoriske forstyrrelser, uro og generelt forsinket utvikling senere i livet. Det er altså gode grunner for å ikke begynne/fortsette med hasj igjen!!

Anonymous poster hash: 939f2...422
Skrevet

Det kommer til å gå bra :) Men jeg sier som både du selv HI og en annen, aldri-aldri gjør det igjen :)

Gratulerer med en spire! :)

Anonymous poster hash: ad196...594

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...