Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Mista MASSE hår som må vokser ut igjen.har sånn tynn liten lugg og bustete hår som stikker ut gjennom det andre. Hva gjør jeg for at det ikke skal se så jævlig ut? Anonymous poster hash: 1a785...f48
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Håret mitt ble ikke bra igjen før et par mnd etter ammeslutt :-p Anonymous poster hash: f5598...74d
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Sliter med det samme selv, ser så utflidd ut om dagen pga amminga! Luggen står rett til værs med masse småhår! Har bare ammet 2 1/2 mnd, hvordan skal dette gå! 😩 Anonymous poster hash: a2874...b4b
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 det har ingenting med ammingen å gjøre, er pga hormonene man hadde i kroppen som gravid som nå forsvinner som gjør at man mister håret. I sv.skapet stopper håret i fase to av veksten, man mister lite hår. Et par-tre mnd etter sv.skapet kommer håret inn i rute igjen, og faller av..hos noen i mengder som hos meg Har skjedd begge gangene, og det har ikke kommet tilbake til slik det en gang var. Anonymous poster hash: b3d44...076
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 det har ingenting med ammingen å gjøre, er pga hormonene man hadde i kroppen som gravid som nå forsvinner som gjør at man mister håret. I sv.skapet stopper håret i fase to av veksten, man mister lite hår. Et par-tre mnd etter sv.skapet kommer håret inn i rute igjen, og faller av..hos noen i mengder som hos meg Har skjedd begge gangene, og det har ikke kommet tilbake til slik det en gang var. Anonymous poster hash: b3d44...076 Jeg vet men var enklere å bare skribe amme hår:) vokser jo ut igjen, men luer på hvordan få de små hårene til å se mindre jævlige ut mens de vokser ut:) Anonymous poster hash: 1a785...f48
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Jeg har samme problemet. Ser ut som et skikkelig lykketroll med langt hår under busta som står til værs! Jeg mister så mye hår at jeg ikke kan dra på besøk lengre uten å legge igjen en sirkel av hår rundt der jeg sitter. Utrolig flaut at andre må støvsuge etter meg.. Jeg har vært mange runder til lege, men har fortsatt ikke funnet en måte å "stoppe" det på. Nå er det 11 måneder siden jeg sluttet å amme, fortsatt like ille.. Fortsetter det slik kan jeg like greit bestille parykk med det samme Anonymous poster hash: 24d15...eeb
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Amming av hår er ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 8b14c...8ea
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Amming av hår er ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 8b14c...8ea Skulle skrive det samme. Skjønner ikke hvorfor du skal amme hår? Anonymous poster hash: d57be...a72
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Amming av hår er ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 8b14c...8ea Skulle skrive det samme. Skjønner ikke hvorfor du skal amme hår? Anonymous poster hash: d57be...a72 Fordi håret trenger næring vel?? 😳 Anonymous poster hash: 2bcf8...6c4
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #10 Skrevet 10. april 2015 Amming av hår er ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 8b14c...8ea Skulle skrive det samme. Skjønner ikke hvorfor du skal amme hår? Anonymous poster hash: d57be...a72 Fordi håret trenger næring vel?? 😳 Anonymous poster hash: 2bcf8...6c4 Gode damer 😂 nå ler jeg godt 😂 Anonymous poster hash: 69ad5...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå