Gå til innhold

Tørker dem snørr i bhg deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så fælt når gutten min kommer hjem og er gjengrodd av snørr etter en lang dag i bhg! Man ser at han ikke har blitt tørket en eneste gang i løpet av dagen, det er størknet og så mye at det dekker hele neseområdet! Når vi prøver å få det bort hylgråter han fordi det er sårt i huden under alt snørret, helt rød i huden under!

Hvorfor tørker de dem ikke et par ganger i løpet av dagen? Og hvordan er det i deres barnehage? Har klagd til avdelingen idag, de sa de tørker dem, men jeg ser tydelig at det er snørr fra en hel dag ut ifra mengden og at det er såpass hardt.

Anonymous poster hash: f5d20...a0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tørker dagen lang. Om vi ikke hadde tørket ville enkelte barn vert dekt i snørr fra topp til tå ;)

Men seriøst vi tørker selvsagt med en gang vi ser snørr.

Anonymous poster hash: e12fd...978

Skrevet

Klart de gjør???! Hadde blitt forbanna ellers! De har jo ansvaret for barnet

Anonymous poster hash: 0b3cc...09f

Skrevet

Vi vasker inne, men er forsiktige i utetiden da det blir enda sårere om en vasker og gnir på huden i kulden. Tar selvsagt med papir ut og tørker ferskt snørr når vi ser det. Likevel kan de som gnir det ut over med en gang selv. Da tørker det fort og det blir enda sårere om en vasker.

Anonymous poster hash: ffe0d...f83
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 0a761...540

Skrevet

I forrige barnehagen hun gikk på, tørket alltid de voksne nesen til barna. Jeg synes dette var kjempe bra, kan ikke tenke meg hvor ubehagelig det er som barn å gå rundt med drit mye snør i ansiktet. Nå er hun gammel nok til å gjøre dette selv. Jeg ville sagt i fra til barnehagen.

Anonymous poster hash: 0edb0...9a0

Skrevet

Selvsagt tørker de snørr i barnehagen til ungene mine. Jeg jobber i bhg selv, og Kleenex er fast inventar i jakka og inne. Tørker så fort vi ser noe. Skulle bare mangle! Ett barn skal ikke gå med inntørket snørr og snørr på overleppa. Ser fælt ut, og er fælt for ungen.

Er de litt eldre, så prøver vi å få dem til å tørke nesa selv, men vi veileder og passer på, og tørker om nødvendig.

Anonymous poster hash: 43897...c49
Skrevet

Selvfølgelig gjør de det!!!

Anonymous poster hash: fa7ec...5f3
Skrevet

Tørker og vasker og pleier det der ja. Lite trivelig for barna å gå rundt med snørr hele dagen, pluss at det også er lite trivelig for meg å få klærne dekket av snørr, det koses jo en del ila dagen.

Anonymous poster hash: cefac...6aa

Skrevet

Hm.. Bare vår barnehage som er sløve da ser jeg.. Er jo ganske ille å la dem gå med nesa full av størknet snørr dagen lang! Skal og sies at vi hele tiden må klage på bleieskift som de og er sløve på (kommer hjem med like våt bleie som nattbleie, rød sår rompe etter bæsjebleie som blir skiftet altfor sent eller bæsj i bleia når jeg henter fordi de ikke gidder å skifte når de straks blir henta). :(

Hi

Skrevet

Selvfølgelig gjør de det !! Må si jeg ble litt sjokkert når jeg leste beskrivelsen av barnet ditt med snørr over hele - inntørket osv...grøss!! Klag så det holder!!

Anonymous poster hash: a8dfd...acd

Skrevet

Hm.. Bare vår barnehage som er sløve da ser jeg.. Er jo ganske ille å la dem gå med nesa full av størknet snørr dagen lang! Skal og sies at vi hele tiden må klage på bleieskift som de og er sløve på (kommer hjem med like våt bleie som nattbleie, rød sår rompe etter bæsjebleie som blir skiftet altfor sent eller bæsj i bleia når jeg henter fordi de ikke gidder å skifte når de straks blir henta). :(

Hi

Helt seriøst - hadde bytta barnehage hvis det hadde vært mulig...!!

Anonymous poster hash: a8dfd...acd

Skrevet

Tørker DE snørr!

Anonymous poster hash: 0939c...546

Skrevet

Omsorgssvikt

Anonymous poster hash: 0b3cc...09f

Skrevet

Tørker dem snørr?

Tørker DE snørr....

Anonymous poster hash: def34...123

Skrevet

I vår bhg går ungene konstant med rennende snørr,skikkelig dårlige på det der.

Anonymous poster hash: 3bb0e...494

Skrevet

Selvfølgelig.. akkurat som at de skifter bleier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...