Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Var litt stiv i går, i dag har jeg grusomt vondt i lysken, korsryggen og nedover beinet. Er 24 uker på vei. Noen sjangs for at det bare går over igjen eller er dette bekkenløsning? Anonymous poster hash: 67966...413
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Godt mulig at det kan være det ja. Fikk det selv etter en gåtur på 2 timer, hadde ikke hatt antydning til det før jeg fikk smerter og "press" under slutten på gåturen, og siden har det bare eskalert. Anonymous poster hash: 07ab8...b1a
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Fuck. Kjenner at jeg ikke har tid til dette må jobbe 100% minst 8uker til Hi Anonymous poster hash: 67966...413
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Jeg har hatt flere dager med skikkelig vondt etter lengere gåturer. Men det har gitt seg etter noen dager. I går gikk jeg 1 mil, kjenner det godt i dag. Men satser på at det også gir seg i løpet av noen dager, uke 31. Håper du (og jeg) slipper unna! Anonymous poster hash: dac3b...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå