Gå til innhold

Bekkenløsning over natten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var litt stiv i går, i dag har jeg grusomt vondt i lysken, korsryggen og nedover beinet. Er 24 uker på vei. Noen sjangs for at det bare går over igjen eller er dette bekkenløsning?

 

Anonymous poster hash: 67966...413

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt mulig at det kan være det ja.

 

Fikk det selv etter en gåtur på 2 timer, hadde ikke hatt antydning til det før jeg fikk smerter og "press" under slutten på gåturen, og siden har det bare eskalert. 



Anonymous poster hash: 07ab8...b1a
Skrevet

Fuck. Kjenner at jeg ikke har tid til dette må jobbe 100% minst 8uker til

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 67966...413

Skrevet

Jeg har hatt flere dager med skikkelig vondt etter lengere gåturer. Men det har gitt seg etter noen dager.

I går gikk jeg 1 mil, kjenner det godt i dag. Men satser på at det også gir seg i løpet av noen dager, uke 31.

 

Håper du (og jeg) slipper unna! :)

 

Anonymous poster hash: dac3b...05c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...