Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Det hele begynte da for fire år siden da jeg flyttet.... Jeg er singel nå og har ingen barn, bare så dere vet det. Jeg fikk da "følelsen" av at det var så mye jeg trengte, og kredittkort og forbrukslån var så altfor lett å få. Jeg måtte jo leve som "alle de andre", men med en altfor liten "income". Så gikk det jo som det må gå, jeg klarte ikke å betale tilbake alt, så det gikk til inkasso, så til tvangstrekk. Det er der jeg er nå, tvangstrekk på tvangstrekk. På grunn av at jeg var så altfor dum. Det er ikke akkurat noe jeg er stolt av, jeg er den eneste som vet hvor ille jeg står i det. Men om tre år så er alt betalt ned. Jeg lever abselutt ikke ett luksusliv nå, jeg har bare til det jeg trenger. 5000,- i måneden etter alt er trekt, og etter husleie er betalt. Dette skal jeg leve med i tre år til, bare fordi jeg skulle så leve godt i to år... La meg bli en advarsel for andre. Og det skulle virkelig ikke være så enkelt å få kredittkort kastet etter seg! Anonymous poster hash: d1859...981
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Hvorfor henger du her om du ikke har barn? Anonymous poster hash: 74970...5f3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 de som ønsker/prøver å få barn er velkomne de å, ikke bare for oss som har barn eller er gravide. Anonymous poster hash: 62a98...4f0
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 de som ønsker/prøver å få barn er velkomne de å, ikke bare for oss som har barn eller er gravide. Anonymous poster hash: 62a98...4f0 Nei, men det står at hun er singel. Så om ikke hun drar til utlandet for å få en sæddonasjon, er det jo ikke akkurat i nærmeste fremtid heller. Anonymous poster hash: 74970...5f3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 de som ønsker/prøver å få barn er velkomne de å, ikke bare for oss som har barn eller er gravide. Anonymous poster hash: 62a98...4f0 Nei, men det står at hun er singel. Så om ikke hun drar til utlandet for å få en sæddonasjon, er det jo ikke akkurat i nærmeste fremtid heller. Anonymous poster hash: 74970...5f3 My bad.. Står at hun flyttet. Tolket det som å flytte fra en kjæreste Anonymous poster hash: 74970...5f3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Hvorfor henger du her om du ikke har barn? Anonymous poster hash: 74970...5f3 Trodde du spurte hvorfor hun ikke henger seg Anonymous poster hash: db046...b17
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 de som ønsker/prøver å få barn er velkomne de å, ikke bare for oss som har barn eller er gravide. Anonymous poster hash: 62a98...4f0 Nei, men det står at hun er singel. Så om ikke hun drar til utlandet for å få en sæddonasjon, er det jo ikke akkurat i nærmeste fremtid heller. Anonymous poster hash: 74970...5f3 My bad.. Står at hun flyttet. Tolket det som å flytte fra en kjæreste Anonymous poster hash: 74970...5f3 Nei, det står faktisk singel. Anonymous poster hash: 74970...5f3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Det hele begynte da for fire år siden da jeg flyttet.... Jeg er singel nå og har ingen barn, bare så dere vet det. Jeg fikk da "følelsen" av at det var så mye jeg trengte, og kredittkort og forbrukslån var så altfor lett å få. Jeg måtte jo leve som "alle de andre", men med en altfor liten "income". Så gikk det jo som det må gå, jeg klarte ikke å betale tilbake alt, så det gikk til inkasso, så til tvangstrekk. Det er der jeg er nå, tvangstrekk på tvangstrekk. På grunn av at jeg var så altfor dum. Det er ikke akkurat noe jeg er stolt av, jeg er den eneste som vet hvor ille jeg står i det. Men om tre år så er alt betalt ned. Jeg lever abselutt ikke ett luksusliv nå, jeg har bare til det jeg trenger. 5000,- i måneden etter alt er trekt, og etter husleie er betalt. Dette skal jeg leve med i tre år til, bare fordi jeg skulle så leve godt i to år... La meg bli en advarsel for andre. Og det skulle virkelig ikke være så enkelt å få kredittkort kastet etter seg! Anonymous poster hash: d1859...981 Så du har 5000 kr igjen etter at alt er betalt? Syns virkelig ikke det var så ille, ihvertfall ikke ift hvor mye du klager. Anonymous poster hash: 84356...3eb
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Det kan jo være at hun har vært prøver tidligere uten at det resulterte i barn. Uansett ikke noe å henge seg så voldsomt opp i er det det da? Jeg har selv vært her sporadisk mangen år før jeg ble gravid, selv om jeg var/er singel, fordi jeg ønsket meg barn og lekte med tanken om sæddonor, hvilket det også ble til etter alle disse årene. Venter min første donorspire om noen måneder, men mitt første opphold her var vel i 2006 om ikke før det også. Uansett.. Jeg synes ikke at det å ha 5000 igjen etter at alt er betalt særlig lite jeg da. Er vel noe slikt jeg har igjen etter alle faste utgifter også, og jeg synes jeg lever godt, samt at jeg venter barn! Men nå har jo alltid jeg levd ganske nøkternt, og ikke hatt behov for det dyreste og flotteste som "alle andre" har, så der ligger gjerne forskjellen. Anonymous poster hash: a1158...705
Gjest Gul stjerne Skrevet 10. april 2015 #10 Skrevet 10. april 2015 Hvorfor henger du her om du ikke har barn? Anonymous poster hash: 74970...5f3 Drittsekk.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #11 Skrevet 10. april 2015 Hvorfor henger menn på kvinneguiden? Alle kan henge på de forumene de vil, mesteparten av diskusjonene her inne dreier seg jo ikke om barn. Anonymous poster hash: a68b3...045
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #12 Skrevet 10. april 2015 Hvorfor henger menn på kvinneguiden? Alle kan henge på de forumene de vil, mesteparten av diskusjonene her inne dreier seg jo ikke om barn. Anonymous poster hash: a68b3...045 Menn?? Anonymous poster hash: bf322...10f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #13 Skrevet 10. april 2015 Dersom du har 5000 kr etter at alt er betalt, vil jeg ikke si at det er trang økonomi. Det er nok til mat til en enslig person, diverse (mobil, internett, buss ol). Har du alle dine saker på lønnstrekk eller har du avdragsordning direkte med noen krediorer eller inkassobyrå? Dersom du har sistnevnte, må jeg anbefale på det sterkeste å overholde disse, ikke mislighold disse for alt i verden. For da er veien kort til nye lønnstrekk. Satse sterkt på å bli ferdig om tre år, så har du blanke ark deretter Husk det i utfordrende tider.Lykke til, hilsen "inkassodame" Anonymous poster hash: 42cd4...5ec
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #14 Skrevet 10. april 2015 Hvorfor henger du her om du ikke har barn? Anonymous poster hash: 74970...5f3 Hva har du med det å gjøre? Er det straffbart å henge her hvis man ikke har barn? Anonymous poster hash: b56f2...1c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå