Gjest Hercule Poirot Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 kjøper dere linser? Er snakk om dagslinser. Jeg har lett litt rundt og det er jo flere tilbydere med sammenlignbare priser, og da er det hvilke dere bruker, hvor godt fornøyd dere er med service, levering osv jeg er ute etter å høre. Er ikke spesielt interessert i å betale for mye, kan tenke meg at å kjøpe linser hos optiker blir ganske mye dyrere enn å bestille på nett. På forhånd takk!
frk Nilsen Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Kjøper linser hos lenson, husker ikke merket. Men de er billigere enn hos optiker
skinnfilla Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Jeg får tilsendt fra brilleland, ved å være medlem der får jeg gratis synstester og kan gå innom å få gratis linser om jeg er uheldig og mister eller har glemt.
Puppen og lillemor Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Dagslinseabonnement hos brilleland! Ikke mye dyrere enn på nett + at jeg får gratis kontroller
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Har linseavtale gjennom Interoptik. Det var cirka samme pris som å bestille på nett selv, og da får jeg linsekontrollene gratis. Anonymous poster hash: bf0a9...713
Gjest Hercule Poirot Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Jeg får tilsendt fra brilleland, ved å være medlem der får jeg gratis synstester og kan gå innom å få gratis linser om jeg er uheldig og mister eller har glemt. Men hva med pris? Sånn ca.? Er også Brilleland-kunde, og skal til kontrolltime i morgen og da kommer selvfølgelig spørsmålet om bestilling av linser opp. Føler meg usikker på om den "ekstra-servicen" er verdt det. Ser at ca-pris på nett er 120 kr pr 30 linser.
skinnfilla Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Jeg får tilsendt fra brilleland, ved å være medlem der får jeg gratis synstester og kan gå innom å få gratis linser om jeg er uheldig og mister eller har glemt. Men hva med pris? Sånn ca.? Er også Brilleland-kunde, og skal til kontrolltime i morgen og da kommer selvfølgelig spørsmålet om bestilling av linser opp. Føler meg usikker på om den "ekstra-servicen" er verdt det. Ser at ca-pris på nett er 120 kr pr 30 linser. Husker ikke helt, men tror kanskje det er ca 600 for 3 mnd?Har ikke sett på regninga , slenger den bare opp til min kjøre som tar seg av regnskapet
skinnfilla Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Jeg får tilsendt fra brilleland, ved å være medlem der får jeg gratis synstester og kan gå innom å få gratis linser om jeg er uheldig og mister eller har glemt. Men hva med pris? Sånn ca.? Er også Brilleland-kunde, og skal til kontrolltime i morgen og da kommer selvfølgelig spørsmålet om bestilling av linser opp. Føler meg usikker på om den "ekstra-servicen" er verdt det. Ser at ca-pris på nett er 120 kr pr 30 linser. Husker ikke helt, men tror kanskje det er ca 600 for 3 mnd?Har ikke sett på regninga , slenger den bare opp til min kjøre som tar seg av regnskapet Bare linsesjekken kommer vel på en 5-600 kr ? For ikkemedlem
Mamma4livet Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Jeg har brukt shopping4net.no i 15 år. Billig og veldig fornøyd med service. Jeg går til kontroll hos optiker annethvert år.
Mumua Skrevet 10. april 2015 #10 Skrevet 10. april 2015 Bruker lenson eller lensit alt etter hvem av dem som har best tilbud der og da. Begge leverer kjapt og er billige.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #11 Skrevet 10. april 2015 Her finner du de billigste linsene til enhver tid http://www.kontaktlinser.no/kontaktlinser_.aspx Jeg veksler mellom to forskjellige da de senker prisen hele tiden for å få meg til å kjøpe. Jo lengre du venter jo bedre tilbud. Jeg sjekket øynene hos specsavers og kjøper linser selv. Tidligere hadde jeg avtale med brilleland. Etter de ble kjøpt opp ble det bare rot og dyrere. Jeg sparer vel bare 2-300 kr i året men jeg ble så irritert på brilleland. Anonymous poster hash: e93f9...a38
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #12 Skrevet 10. april 2015 Brilleland, får tilsendt linser hver 2 måned med regning på 800 kr Altså 400 kr mnd hvis du ikke kan regne ;)Kjempefornøyd! Gratis linsekontroll. Og de gangene jeg har vært i knipe har jeg fått gratis linser (som da jeg skulle reise på ferie og ikke hadde mange linser igjen, og linsepakken skulle leveres når jeg var på ferie)..Anbefaler forøvrig å lese denne http://www.nrk.no/nordland/nettkjop-gir-feilbruk-og-oyeskader-1.7900329 Anonymous poster hash: 19859...452
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #13 Skrevet 10. april 2015 Bestiller fra lensway om jeg husker riktig Anonymous poster hash: 79b0c...2e7
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 10. april 2015 #14 Skrevet 10. april 2015 (endret) Kjøper linser hos specsavers, betaler 112kr for 30 linser. Endret 10. april 2015 av ღTyrkiskPepperღ
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #15 Skrevet 10. april 2015 Har noen prøvd linsene fra Coop Obs? Anonymous poster hash: 78bf2...1ca
Mikako Skrevet 10. april 2015 #17 Skrevet 10. april 2015 (endret) Eg bruker vanlegvis yourlenses.no. :-) Endret 10. april 2015 av Mikako
Mie93 Skrevet 10. april 2015 #18 Skrevet 10. april 2015 Jeg sjekker alltid på prisjakt.no fordi det varierer hvem som er billigst i forhold til kampanjer osv. Og når man bestiller via prisjakt får man uansett gratis frakt :-D
Gjest Hercule Poirot Skrevet 10. april 2015 #19 Skrevet 10. april 2015 Takk, folkens! Kjempeflott at så mange gidder å dele erfaringer. Er ikke linser til meg selv, det er til et av barna, så kontroll av øynene er en selvfølge. Men barnet synes selv det nærmest har fått et "nytt liv", h*n SER og slipper brillene. Jeg har brukt linser tidligere, så jeg er veldig klar over hvor viktig det er med renhold og kontroll.
nasse nøffen Skrevet 10. april 2015 #20 Skrevet 10. april 2015 Jeg har aldri funnet linser hos noen brillebutikk som kan matche prisen på nettet. Jeg bestiller mine fra Lensstore. Kjempe fornøyd med de. Der kan du få fast tilsendt på fast bestilling. Jeg har virkelig gått igjennom prisene. De fra brilleland er dobbelt så dyre, og HELT den samme linsen. Sparer inn utg til kontroll på ett par mnd-
nasse nøffen Skrevet 10. april 2015 #21 Skrevet 10. april 2015 min datter begynte med linser da hun var 12 år. Hun valgte mnd linser, og har det enda=) Slipper dere den skiftingen på morran=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå