Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Hei! Jenta mi er bedt i bursdag i morgen til en gutt i barnehagen. Foreldrene har utenlandsk bakgrunn og snakker dårlig norsk. Barnet mitt går på diett, og siden norsken er så dårlig ville jeg sende på en mld slik at kanskje barna i familien kunne hjelpe dem å forstå... Men får ikke svar. Saken er at jeg ikke tørr å sende jenta mi dersom jeg ikke VET at de forstår meg. Samtidig kan jeg ikke dra sammen m henne heller da jeg har to til som trenger tilsyn hjemme og mannen er bortreist. Er redd mange velger å melde avbud pga kort varsel også... og gutten er så søt og god. What to do?? Anonymous poster hash: 0d184...4e5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Har hun en sykdom ettersom hun går på diett? Da kan du Evt sende med mat hun kan spise. Om det er en litt fjolle-diett så gjør det vel ikke noe om hun skeier ut 1 dag? Anonymous poster hash: b768f...03e
Mie93 Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Hva med at hun spiser før hun drar? :-) Er kanskje kjedelig å sitte å se på at alle andre spiser, men hvis det er noe hun absolutt ikke skal få i seg eller noe så er det i alle fall en mulighet.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Hun har cøliaki, og tåler ikke egg og nøtter. Går rundt m epipenn.. Så ingen utskeielser her i gården 😉 Anonymous poster hash: 0d184...4e5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Kan du ta med mat og prøve å snakke med foreldrene når du leverer? Det vil kanskje være noen andre foreldre som blir med barna sine som kan hjelpe å passe litt på? Anonymous poster hash: 2fb97...98d
Hjertersmå Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Hva med å ringe? De snakker sikkert engelsk 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå