Gå til innhold

Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jenta mi er bedt i bursdag i morgen til en gutt i barnehagen. Foreldrene har utenlandsk bakgrunn og snakker dårlig norsk. Barnet mitt går på diett, og siden norsken er så dårlig ville jeg sende på en mld slik at kanskje barna i familien kunne hjelpe dem å forstå... Men får ikke svar.

Saken er at jeg ikke tørr å sende jenta mi dersom jeg ikke VET at de forstår meg. Samtidig kan jeg ikke dra sammen m henne heller da jeg har to til som trenger tilsyn hjemme og mannen er bortreist.

Er redd mange velger å melde avbud pga kort varsel også...:( og gutten er så søt og god.

What to do??

Anonymous poster hash: 0d184...4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun en sykdom ettersom hun går på diett? Da kan du Evt sende med mat hun kan spise. Om det er en litt fjolle-diett så gjør det vel ikke noe om hun skeier ut 1 dag?

Anonymous poster hash: b768f...03e

Skrevet

Hva med at hun spiser før hun drar? :-) Er kanskje kjedelig å sitte å se på at alle andre spiser, men hvis det er noe hun absolutt ikke skal få i seg eller noe så er det i alle fall en mulighet. 

Skrevet

Hun har cøliaki, og tåler ikke egg og nøtter.

Går rundt m epipenn.. Så ingen utskeielser her i gården 😉

Anonymous poster hash: 0d184...4e5

Skrevet

Kan du ta med mat og prøve å snakke med foreldrene når du leverer? Det vil kanskje være noen andre foreldre som blir med barna sine som kan hjelpe å passe litt på?

Anonymous poster hash: 2fb97...98d

Skrevet

Hva med å ringe? De snakker sikkert engelsk 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...