Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Har bare 3,5 uker igjen med å skrive på bacheloroppgaven og jeg står helt fast. Skal skrive 10.000 ord, og jeg er nå på 5.200 Er livredd for å ikke komme i mål eller ikke klare å bestå dette. Er det mulig å klare det? Har dere noen gode tips til hvordan jeg evt skal komme meg litt videre? Kjenner virkelig jeg er stresset, særlig siden jeg startet i jobb neste uke! Vil bare legge meg ned å gråte! Anonymous poster hash: 65e9c...927
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Hva skriver du om? Er det teoridel eller drøftedel du sliter med? Anonymous poster hash: 4a1f4...d66
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Hva skriver du om? Er det teoridel eller drøftedel du sliter med? Anonymous poster hash: 4a1f4...d66 Skriver om barn med Leukemi og hvordan sykepleier kan gi god behandling. Jeg sliter ekstremt med metodedelen, men står også litt fast med drøftingsdelen. Får ikke helt til å argumentere for og imot Jeg er ikke god til å skrive, så sliter med å formulere meg. Er mest rot og kaos... Jeg er litt fortvilet, og ser ikke hvordan jeg skal klare å komme i mål! Anonymous poster hash: 65e9c...927
Krumelur Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 3,5 uker er masse da, dette klarer du! Skal i gang med bachelotskriving sjøl (ped) og kan ikke si at lysten er stor....
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Jeg skrev også om barn og leukemi ☺ I drøftingsdelen skrev og jeg om konsekvensen av hvis jeg ikke gjorde sånn eller sånn. Dvs siden jeg ikke fant forskning som var uenig så måtte jeg drøfte det på den måten. Vet ikke om du skjønte hva jeg mente. Anonymous poster hash: 9e786...e2f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Husk å ha sammenheng mellom de ulike delene i oppgaven. Dvs ikke bruk plass på teorier du ikke bruker i drøftingsdelen. Lag en bra skisse for hvordan du tenker å bygge opp oppgaven/ drøftingsdelen. Få en venn eller to til å lese igjennom. Og om du skulle stryke, husk å klag på karakteren . Hilsen høgskoleansatt. Anonymous poster hash: 92d90...209
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Tusen takk for svar dere! Godt å høre at det finnes håp, selv om jeg bare har 3,5 uker igjen! Jobber best under press jeg.. :/Hi Anonymous poster hash: 65e9c...927
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Bruk søkesidene på skolen og søk på andre bacheloroppgaver om samme tema. Les, lær, bruk det andre har skrevet og gjør det til ditt. Det er ikke ulovlig. Selv kjenner jeg sykepleiere som har stjålet hele bacheloroppgaver, men gjort dem til sine ved å bruke deler, skrive om, tilpasse. Disse fikk flotte karakterer. Jeg, som valgte et vanskelig tema med lite forskning, fikk en svært lunken karakter. Men jeg slett også, holdt på å gi opp men fullførte og ble ferdig. Den dårlige karakteren kan jeg forsvare, på et vis. Anonymous poster hash: 3b8b4...41e
nasse nøffen Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 (endret) jeg skal levere min 5 juni. Sykepleier... Hvorfor har du valgt et så "vanskelig" tema? Dersom du skriver dårlig burde du valgt noe enkelt.. Mye av dette med kreftbehandling har vi blitt frarådet, siden det er mye legedelegert... Hvorfor skal jeg skrive 8000 da tru? er det opp til skolen? Jeg leverte prosjektbeskrivelse på 3000 ord først da, kanskje den teller med hos meg=) MEN, dersom du har funnet forskning til det temaet, er det såklart dumt å begynne på nytt. Men hvis ikke, skriv om trykksår feks. Masse teori, og en soleklart sykepleieroppgave.... Jeg har masse igjen jeg også, skrevet 3000 vel, men har ikke helt taket på det=) lykke til Det å stjele gamle oppgaver er en dårlig ide. Det blir raskt oppfattet som plagiat, og du vil få problemer med å forsvare deg dersom du blir innkalt. OG, dette skal jo være en avsluttende prøve da, som du skal vise det du har lært.Ikke benytte deg av andres kunnskap Endret 10. april 2015 av nasse nøffen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå