Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 etter 5 år med prøving og ny ivf runde neste mnd sitter jeg her med en test som kanskje er positiv?? den var svaaaaaaak streken med en gang, måtte myse for å se. men den har nå blitt sterkere og sterkere i løpet av 20 min. Anonymous poster hash: 32453...aa3
petitt Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Oi oi, så spennende Jeg ser en svak strek der jeg også. Krysser fingrene for deg og våger meg frempå med en GRATULERER
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 etter 5 år med prøving og ny ivf runde neste mnd sitter jeg her med en test som kanskje er positiv?? den var svaaaaaaak streken med en gang, måtte myse for å se. men den har nå blitt sterkere og sterkere i løpet av 20 min. Anonymous poster hash: 32453...aa3 Nå mener jeg ikke å være brutal, men vær så snill å ikke håpe alt for mye. Min erfaring er at positive tester er positive med en gang, og de blir ikke sterkere i fargen. Den ene gangen jeg opplevde en test som begynte som nesten usynlig og ble sterkere over tid var en gang jeg hadde spontanabortert veldig tidlig, alt før jeg rakk å ta testen. Etter fem års prøving bør du unne deg en digital test, så slipper du å lure. Krysser fingrene for deg! Anonymous poster hash: e7713...5f7
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 skal kjøpe en digital i morgen.. denne hadde jeg bare liggende, er tatt nå på ettermiddagsurin. hadde så mye strekk og stikk i magen i går og tidligere i dag at jeg bare måtte teste har ikke hatt de vanlige pms symptomene heller.. har alltid såre brystvorter fra dagen etter el og frem til tr, men denne gangen har jeg ikke det. derfor litt usikker på når el var også! håper det stemmer har aldri fått en slik test før.. Anonymous poster hash: 32453...aa3 Anonymous poster hash: 32453...aa3
Monica Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Ønsker deg masse lykke til, håper du får en sterkere positiv test de neste dagene.
Pobie Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Spennende Ser jo faktisk positiv ut, men personlig ville jeg gitt det et par dager for å se om den blir sterkere (selv prøvd i 3 år og hatt 3 runder med IVF). Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg fikk beskjed om at jeg har 1% sjanse for å bli gravid på naturlig måte, så muligheten er der
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #10 Skrevet 10. april 2015 Sorry, det der er nok bare en skyggestrek! Anonymous poster hash: fdf72...30f
3døtre1sønn Skrevet 10. april 2015 #11 Skrevet 10. april 2015 Ser lovende ut! Prøv morgenurin imorgen
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #12 Skrevet 10. april 2015 Skal prøve på nytt i morgen med cb+ Anonymous poster hash: 32453...aa3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #13 Skrevet 10. april 2015 Prøv på morgenurinen et par dager fremover. Gjerne igjen om en liten uke. En test skal leses av innen så og så mange minutter. Hadde ikke kjøpt en digital enda, mest sannsynlig er det så tidlig at der vil du hvertfall ikke få noe utslag. Disse type tester du tok nå er som oftest mer sensitive enn de digitale. Anonymous poster hash: ebbe1...906
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #14 Skrevet 10. april 2015 takk for svar alle Anonymous poster hash: 32453...aa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå