Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Hva har de som er 11 år og oppover på rommene sine? Tenker helst på gutter. Hva blir rommene brukt til? Gode tips? Vi skal pusse opp rommene til gutter på 11 og 13 år nå. Har kvittet oss med alt og de har nå kun madrasser i kjellerstuen å sove på og alle leker er for øyeblikket pakket vekk. Så vi begynner fra bunn og trenger alt nytt og gode tips! :-) (rommene er ca 10 kvadrat) Anonymous poster hash: 40c69...568
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Mine gutter har en god seng og mange puter, hotellpute er visst et must. Skap Skrivepult En god gjestestol Nattbord På veggene har de noen hyller, bildelister fra Ikea og innrammede plakater. Anonymous poster hash: b2e01...281
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Min har hvit lang komode fra ikea, der har han utstilling av store Lego ting han har bygd, på veggen har han plakater av film helter, som captein Amerika, Thor med hammeren. Så har han tv på veggen, sofa, xbox, slik vennene kan sitte der oppe å kose seg 👍 Anonymous poster hash: e1b73...ef7
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Mine gutter har en god seng og mange puter, hotellpute er visst et must. Skap Skrivepult En god gjestestol Nattbord På veggene har de noen hyller, bildelister fra Ikea og innrammede plakater. Anonymous poster hash: b2e01...281 Hvor får man tak i hotellpute? (Utenom å rappe en på et hotell?) Anonymous poster hash: 40c69...568
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Hotellputer finnes mange steder. KID, prinsesse, jysk..... Det er størrelsen på puten som gjør at den kalles hotellpute. Anonymous poster hash: 6d04e...066
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Mine gutter har en god seng og mange puter, hotellpute er visst et must. Skap Skrivepult En god gjestestol Nattbord På veggene har de noen hyller, bildelister fra Ikea og innrammede plakater. Anonymous poster hash: b2e01...281 Hvor får man tak i hotellpute? (Utenom å rappe en på et hotell?) Anonymous poster hash: 40c69...568 Vi kjøpte på Obs! før jul, de hadde tilbud, tror søsteren min kjøpte på Jysk til sine barn. De har dem overalt egentlig, tror det var på Bohus jeg så de hadde litt tykkere putetrekk til dem om du ønsker ha de som pynteputer. Mine har vanlig putetrekk i bomull, og sover med de også. Anonymous poster hash: b2e01...281
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Nå har jeg jente på 13 år, men hun har dobbeltseng, med flere hotellputer i, så det og blir godt å sitte i sengen. Så har hun klesskap, hylle og pult, som nok blir brukt mer som sminkebord enn pult. Så har hun tv på rommet. Lillebroren på 8 år har det samme, bare at han har enkeltseng. Anonymous poster hash: 50122...3ab
Elsker livet Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Jeg har en gutt på 9 år. Er ikke så lenge siden vi gjorde det om til et ungdomsrom. Han har stor seng, skrivepult, kontorstol, veggskap, skyvedørsgarderobe, nattbord med skuffer, en lang ikeahylle på veggen, lenestol, et lite bord, en klappstol, et stort bilde, tv på veggen, apple tv, plakater, en fatboy junior, veggklokke, ett par vegglamper, ledlys i overkant av veggskapene som kan skifte farge om han vil , en utdatert radio/cdspiller, rullegardiner og diverse nips jeg har kjøpt. Han har også hotellputer, men de ligger stort sett inne i skapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå