Gå til innhold

Dere med barn i 5.-6. klasse


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de begynt å vise tegn på begynnende pubertet?

 

Ikke min (gutt)



Anonymous poster hash: a803d...a3b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, verken gutten i 5. Eller gutten i 7.

 

Anonymous poster hash: 9f480...075

Skrevet

ja, hun har det (går i 5).



Anonymous poster hash: 69779...9df
Skrevet

Sorte prikker på nesa og noen kviser innimellom.

Veldig humørsyk og hårsår, tar alt i verste mening og er utrolig dramatisk (han har alltid vært en stabil blidfis, så dette er nytt for oss)

 

Han viser seg ikke naken for meg lenger så jeg vet ikke hvordan det er med behåring og slikt

 

Han er 11 år og går i 5.klasse.

 

Anonymous poster hash: 4a405...33e

Skrevet

Har en 11-åring i 6. klasse og hun har begynt å få litt bryster, samt ekstremt humørsvingninger.

 

Anonymous poster hash: 578d2...af6

Skrevet (endret)

Har en 12 åring, merker han kan ha humørsvingninger og kan være utrolig følsom. Tar ofte til tårene.

Endret av Me and my monkey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...