Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Har de begynt å vise tegn på begynnende pubertet? Ikke min (gutt) Anonymous poster hash: a803d...a3b
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Nei, verken gutten i 5. Eller gutten i 7. Anonymous poster hash: 9f480...075
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 ja, hun har det (går i 5). Anonymous poster hash: 69779...9df
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Sorte prikker på nesa og noen kviser innimellom. Veldig humørsyk og hårsår, tar alt i verste mening og er utrolig dramatisk (han har alltid vært en stabil blidfis, så dette er nytt for oss) Han viser seg ikke naken for meg lenger så jeg vet ikke hvordan det er med behåring og slikt Han er 11 år og går i 5.klasse. Anonymous poster hash: 4a405...33e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Har en 11-åring i 6. klasse og hun har begynt å få litt bryster, samt ekstremt humørsvingninger. Anonymous poster hash: 578d2...af6
Mrs. Kaizer Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 (endret) Har en 12 åring, merker han kan ha humørsvingninger og kan være utrolig følsom. Tar ofte til tårene. Endret 10. april 2015 av Me and my monkey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå