Gå til innhold

Hva har du investert i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har investert i;

-Gull og sølv (mynter) som har en verdi på 50 000 ca

- Aksjer som er akkurat nå på 30 000.
- BitCoins til 90 000

- Kunst til 30 000. 
- Smykker/ringer på 50 000

Mange vil kanskje si at smykker/ringer ikke er investering, men jeg kjøper for sjokkerende lave summer for så å selge til blodpris. 

Hva har du? :)

Anonymous poster hash: 0a310...cd8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min ;) han tjener fett.

Anonymous poster hash: d2092...6e5

Skrevet

Hihi, jeg også :)

HI

Skrevet

Hihi, jeg også :)

HI

Signerer her jeg ☺️

Anonymous poster hash: 6f742...373

Skrevet

Bolig. Huset er verdt 4 mill, vi har 2,5 i gjeld.

Har to nedbetalte biler, verdi ca 250.000

Har kunst for kanskje 50.000

Anonymous poster hash: de768...1fd

Skrevet

Bolig. Huset er verdt 4 mill, vi har 2,5 i gjeld.

Har to nedbetalte biler, verdi ca 250.000

Har kunst for kanskje 50.000

Anonymous poster hash: de768...1fd

Biler er vel ikke noen innvestering?

Skrevet

Kjærlighet

Barn

Utdanning

Bolig

Anonymous poster hash: a188b...196
Skrevet

Bolig. Er verdivurdert til nesten 5 mill og vi har ikke lån. Har 2 nedbetale biler som er nyere enn 4 år. (Biler er jo ikke investering, synker fort i verdi)

Har penger i to ulike fond. Var på 30.000 for 3 år siden. Sparer 1000kr måneden i fond. Aner ikke verdi nå, de får passe seg selv og gå som det vil.

Lurer nå på om vi skal kjøpe hytte. Arver 1 million nå og hytta koster 4,5 mill. Klarer ikke bestemme oss da hytte er dyrt. Samtidig som det er fin investering til barna blir voksne og kan overta den. Siden vi ikke har lån og får ca 500.000 i utbytte fra firmaet hvert år i tillegg til lønn må vi jo bruke pengene til noe fornuftig!

Jeg har bunad til 50-60.000, kunst til 10-15.000 ellers ikke invistert så mye.

Anonymous poster hash: baf2f...b82

Skrevet

God utdanning

Tomt

Anonymous poster hash: 5d03b...5cb

Skrevet

Vi har en stor hytte som vi leier ut, 360 kvm ,17 sengeplasser, basseng, boblebad og badstue.

Vi har også et annet firma med flere traktorer,gravemaskiner og div andre maskiner

Anonymous poster hash: 4ebe9...3f4

Skrevet

Bil er vel bare utgifter og langt fra noen investering.

Vi har investert i bolig og aksjer, og utdanning i den grad man ta med det i denne sammenhengen.

Anonymous poster hash: 8b7d9...847

Skrevet

Bolig med sjøkanten, hytte med sjøkanten med naust, stor båt, 4 andre små båter som barna styrer, krystall glass, og div fått dei taksert til 120.000,-

Anonymous poster hash: 5d48f...d0e

Skrevet

Huset som har verdi på 5 mill. Lånet vårt er på 2,5.

Anonymous poster hash: cbf3d...82a
Skrevet

Bolig og utdannig.

Kjøpte boligen til 990.000 for noen år siden i Tromsø, og nå har den en verdi på 7,3 millioner! :o
Har totalrenovert boligen. Den har 4 soverom, 2 bad, stor stue og kjøkken, vaskerom og 2 boder.
Den har også garasje og er over 2 plan. Stort uteområde i tillegg har vi ei fantastisk utsikt, midt på Tromsøya! :)

Har ingen lån på den, må si at jeg kommer aldri til å angre på det kjøptet- selv om jeg var i tvil en stund siden den var så gammel og mye som måtte gjøres.

Anonymous poster hash: df5b0...781
Skrevet

Boligen min, nå utdannelsen min.

Få kanskje finne en rik mann og, bare synd at jo mer penger mannen har, jo mindre liker jeg han.

Anonymous poster hash: a13e9...680
Skrevet

Jeg har investert i fett. Jeg har brukt de siste 20 årene på å bygge kroppen min opp fra 60-kilos muskelbunt til en 90-kilos dissende fettklump. Utallige kroner har gått med til dette, kan ikke sette noen verdi egentlig, men vi snakker nok mange tusen pr. kilo.

Utenom det, bolig, utdannelse og pensjonsfond, samt kulturutveksling (altså reiser, festing og konserter).

Anonymous poster hash: 9c826...58a

Gjest Antarctica
Skrevet

Bitcoins, gullmynter, smykker og kunst...? Det er vel i beste fall noe usikkert som investeringsobjekter.

Skrevet

Jeg har investert i fett. Jeg har brukt de siste 20 årene på å bygge kroppen min opp fra 60-kilos muskelbunt til en 90-kilos dissende fettklump. Utallige kroner har gått med til dette, kan ikke sette noen verdi egentlig, men vi snakker nok mange tusen pr. kilo.

Utenom det, bolig, utdannelse og pensjonsfond, samt kulturutveksling (altså reiser, festing og konserter).

Anonymous poster hash: 9c826...58a

😂

Skrevet

Jeg investerte 100.000 kr og 7 år av livet mitt på firmaet mitt, og solgte det for noen år siden til den nette sum av 97 millioner. Disse er igjen investert videre som blant annet i en start up, og nå er det selskapet i ferd med å bli solgt og de 10 millionene jeg investerte har nå en verdi på 80 millioner. Ellers har jeg en del kunst, hus, to hytter og en del smykker som f.eks en diamantring til 300.000 kr. Men det beste med at jeg lykkes med firmaet mitt er at jeg ikke trenger å jobbe, og bruker kanskje 10 timer i uken på å følge opp mine investeringer i andre firmaer.

Anonymous poster hash: 38432...20d

Skrevet

Jeg investerte 100.000 kr og 7 år av livet mitt på firmaet mitt, og solgte det for noen år siden til den nette sum av 97 millioner. Disse er igjen investert videre som blant annet i en start up, og nå er det selskapet i ferd med å bli solgt og de 10 millionene jeg investerte har nå en verdi på 80 millioner. Ellers har jeg en del kunst, hus, to hytter og en del smykker som f.eks en diamantring til 300.000 kr. Men det beste med at jeg lykkes med firmaet mitt er at jeg ikke trenger å jobbe, og bruker kanskje 10 timer i uken på å følge opp mine investeringer i andre firmaer.

Anonymous poster hash: 38432...20d

Hvilke type firmaer har du startet? Jeg er i oppstartsfasen selv og veldig spent på fremtiden :)

Anonymous poster hash: 6388d...b4d

Skrevet

Jeg har en hemmelig leilighet i Oslo hvor jeg drar hver 14. dag for å ha bukake ( google det, frøken stalker) med 58 forskjellige menn.

Skrevet

Det viktigste jeg har investert i er utdannelsen min som har gitt meg en årslønn på rundt 1 mill.

Så har jeg investert i bolig som har steget i verdi i tillegg til at vi skal bygge på en etasje å leie ut.

Investerte 34.000 i aksjefond idag, i tillegg til at jeg skal spare 1500 der hver mnd. Dette aksjefondet skal gå til barna våre om 25 år ca.

Anonymous poster hash: 9bfcd...36a

Skrevet

Vi er relativt unge, men har investert i bolig med stor tomt som vi driver og opparbeider. Har pusset opp noe innvendig også. Har fått verdivurdering på 5 mill , har lån på 3 mill.

Anonymous poster hash: 33009...16d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...