Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Jeg har selv tatt en gastric for 4-5 år siden. Det jeg opplevde da var at det var en streng "mur" av sakkyndige jeg måtte gjennom og en streng oppfølging i ettertid. Jeg følte meg virkelig ivaretatt, men også glad for at dette var noe som var vanskelig å få lov til og at det var bra at så mange skulle være med på å vurdere om nettopp jeg fikk operasjonen. Nå sitter jeg her på Youtube og ser på filmer. Plutselig kommer det opp en lang video med reklamering for GB i Riga. En norsk lege sitter der og legger ut om alt det flotte og at man får heeelt rentefri finansiering. Jeg merker at jeg blir irritert. Jeg tror ikke folk er klar over at man faktisk gjør noe man aldri kan ta tilbake! I det offentlige må man vente i over et år fra man søker til man får operasjonen. Gjør man det privat går det jo så fort at man ikke rekker å tenke over de negative sidene ved en slik operasjon? Jeg husker jo selv at jeg de to første mnd etter søknaden gikk i en slags lykkerus over at jeg endelig skulle bli kvitt problemene mine og få et friskt liv. Resten av tiden brukte jeg faktisk på å lese meg opp på alle farene. Jeg er kanskje bare gal, men jeg mener at det absolutt ikke burde reklameres for noe som BURDE være siste utvei! Anonymous poster hash: 3e82c...d18
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Enig! Anonymous poster hash: 26cd8...820
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Jeg er enig, men det har dessverre vært sånn lenge. La merke til Aleris sine reklamer på nettaviser første gang for et par år siden. Anonymous poster hash: a5f35...96c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Er enig i at d er altfor enkelt! Har selv tatt privat (sleeve), fikk operasjonsdato tre uker etter at jeg kontaktet dem. MEEEEN jeg hadde tenkt veldig og gjort MYE research i to år før, samt snakket med flere opererte. Angrer overhodet ikke!! Er frisk med sunn bmi nå Anonymous poster hash: 1d189...05e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Mange som reise til utlandet for slikt. Jeg hadde aldri aldri aldri gjort det 😧 stoler kun på Norge når det gjelde slikt. Anonymous poster hash: aedc3...b09
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Aleris er helt grusomme på det punktet. De reklamerer jo noe helt vannvittig Anonymous poster hash: b0f11...6ab
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Aleris er helt grusomme på det punktet. De reklamerer jo noe helt vannvittig Anonymous poster hash: b0f11...6ab Dette var faktisk ikke Aleris, men helt enig i at de er ramme på reklamering de også! Anonymous poster hash: 3e82c...d18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå