Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Hvordan er veien tilbake? Har vært utsatt for stress over lengre tid. Dårlig søvn i tillegg. Kroppen sa stopp og nå har jeg vært sykemeldt i over ett halvt år. Allikevel er jeg helt anspent :-( Dere som har vært gjennom lignende, hvor lang tid tok det å bli frisk og hva måtte dere gjøre? Anonymous poster hash: 14732...d7d
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Burde vell prøve noe behandling da. Psykolog kan være en fin ting trening kan sikkert også hjelpe litt.. Anonymous poster hash: 24011...9c3
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Når man går med konstant stress over flere år, produserer kroppen for mye stresshormoner, hele tiden. Det kan faktisk ta opp til 3 år før dette normaliseres. Beroende på hva man har vært utsatt for selvsagt. Så mitt råd til deg er å legge vekt på å ta det med ro, gjøre ting som gjør deg glad og avslappet. Lær kroppen å slappe av igjen. Det er enklere sagt enn gjort, men det må til
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Oppsøk positive aktiviteter og mennesker som har positiv effekt på deg Oppsøk naturen, hør på rolig musikk Kurs deg i mindfullness Anonymous poster hash: fae4f...437
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå