Gå til innhold

mellomblødning hjelp! redd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke alltid lurer å google,men det gjorde jeg allikevel. Jeg fikk mensen 30 mai og var ferdig 5-6 dager etter. Var på do nå,så blør jeg. Tok celleprøve ved juletider og alt var fint. Men nå leser jeg om eggstokkreft etc. Blir livredd. Jeg vet at jeg ikke er gravid, og går ikke på prevensjon.noen som har opplevd dette tidligere?

Anonymous poster hash: a2476...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt masse mellomblødninger et helt år, men det er nok fordi jeg sluttet på p pillene for et år siden.  Hormonene er nok enda i kaos.

Anonymous poster hash: defce...353
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Tipper du mener 30.mars?

Uansett er slike blødninger noe man som oftest opplever en eller annen gang ila sitt fruktbare liv og ikke noe som betyr at noe er galt. Se det an litt, kan være du har anstrengt deg på en annen måte eller bare at et blodkar har fått en rift eller slikt, siden det er så kort tid siden mens kan det også være litt "fortsettelse" på den.

Slapp helt av og se det heller an. Fortsetter det og du er like bekymret ringer du lege på mandag :)

Skrevet

Tipper du har eggløsning!

Anonymous poster hash: a9198...d84

Skrevet

Jeg har slitt med mellomblødninger og uregelmessige menstruasjoner hele mitt voksne liv.. Vært undersøkt mange ganger - innimellom har det vært hormonelle "ubalanser" og da har jeg fått medisiner for det.

Anonymous poster hash: cd3ce...7f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...