Gå til innhold

Dr Phil nå...Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutter ikke å forundre meg over hvor jævlige mennesker kan være.. Stakkars lille uskyldige gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tør ikke å sette på, hva handler det om? 

Anonymous poster hash: 95cb3...5d8
Skrevet

Jeg måtte slå av.

Anonymous poster hash: 1ea4d...426

Skrevet

Slutt da, nå føler jeg at jeg må slå på, også kommer jeg helt sikkert til å angre etterpå. :(

Anonymous poster hash: 328ba...cf0
Skrevet

Tør ikke å sette på, hva handler det om? 

Anonymous poster hash: 95cb3...5d8

5 år gammel gutt som ble låst inne i et lite kott i flere mnd med minimalt med mat, uten klær eller dyne. Ble slått og faren brukte elekrosjokkpistol (vet ikke hva det heter jeg) på ham. Veide 12 kg da han ble funnet.

Skrevet

Hvilken kanal viser Dr.Phil??

Anonymous poster hash: b16fe...61f

Skrevet

Noen gang mister jeg litt håpet for menneskeheten,- og jeg innser at vi er dømt til og gå under som art.... Og håper inni meg at det blir snart....

Men stort sett så velger jeg og (og være naiv??) og tro at det finnes flere gode mennesker og gjerninger i verden enn onde :)

Anonymous poster hash: 44324...602
Skrevet

Hvilken kanal viser Dr.Phil??

Anonymous poster hash: b16fe...61f

tv3

Skrevet

Et godt råd er å slutte å se på dr. Phil.

Det er lavstus tv underholdning.

Han gjør seg rikere og rikere på andres ulykke. Setter vinklingene så vi sitter og gisper.

Så slutt Og bruke andres elendighet til underholdning. Følg heller med på nyheter og støtt hjelpeorganisasjoner eller gjør noe for andre.

Anonymous poster hash: ffd86...70f

Skrevet

Noen gang mister jeg litt håpet for menneskeheten,- og jeg innser at vi er dømt til og gå under som art.... Og håper inni meg at det blir snart....

Men stort sett så velger jeg og (og være naiv??) og tro at det finnes flere gode mennesker og gjerninger i verden enn onde :)

Anonymous poster hash: 44324...602

Enig..men jeg er helt sikker på at det finnes flere gode enn onde mennesker i verden. Det som er så jævlig er at veldig mange mennesker med makt er onde og de klarer å gjøre så utrolig mye faenskap.

Skrevet

Et godt råd er å slutte å se på dr. Phil.

Det er lavstus tv underholdning.

Han gjør seg rikere og rikere på andres ulykke. Setter vinklingene så vi sitter og gisper.

Så slutt Og bruke andres elendighet til underholdning. Følg heller med på nyheter og støtt hjelpeorganisasjoner eller gjør noe for andre.

Anonymous poster hash: ffd86...70f

Så om man ser på dr Phil så er det ensbetydende med at man ikke ser nyheter eller støtter hjelpeorganisasjoner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...