Gå til innhold

Feber på sjette dagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som har hatt feber i seks dager nå. Feberen har ikke vært sånn veldig høy, ligget på 38-39, og litt feberfri innimellom. Men siden i går steg den plutselig og han virker dårligere for hver dag nå.. (men fortsatt ganske oppegående, sitter i sofaen og ser på tv, spiser og drikker) 
Har bestilt legetime i dag. 
Men jeg er litt redd legen syntes det er overhysterisk av meg og dra dit bare pga av litt feber? 
Er jo ganske sikker på at det bare er influensa, da alle vi andre nettopp har hatt det, og jeg lå i nesten to uker... 

Hadde dere reist til legen for noe sånt? 

Anonymous poster hash: 174ea...f46
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så lenge almentilstanden blir dårligere hadde jeg reist uavhengig av feber

Skrevet

Ville tatt barnet til lege. Influensa kan være veldig skummel. Jeg kjenner en som mistet sinn helt friske 5 åring i en vanlig influensa. Hun var på legevakten og ble sendt hjem, natta etter døde barnet. I USA er det veldig vanlig at familier tar influensavaksine hvert år, det er vi også begynt med. Jeg vet at jeg er vel hysterisk, men bedre å sjekke med legen noen ganger for mye og følg godt med, spsielt på væskeinntaket.

Anonymous poster hash: af240...38e
Skrevet

Er det vanlig å ha feber så lenge ved influensa egentlig? Og at feberen blir høyere for hver dag? 

Skrevet

Ville tatt barnet til lege. Influensa kan være veldig skummel. Jeg kjenner en som mistet sinn helt friske 5 åring i en vanlig influensa. Hun var på legevakten og ble sendt hjem, natta etter døde barnet. I USA er det veldig vanlig at familier tar influensavaksine hvert år, det er vi også begynt med. Jeg vet at jeg er vel hysterisk, men bedre å sjekke med legen noen ganger for mye og følg godt med, spsielt på væskeinntaket.

Huff så fælt :( godt vi har time hos legen da. 

Skrevet

Da har vi vært hos legen og det var heldigvis ikke noe annet enn influensa.
Legen syntes det var bra at vi kom, for er alltid greit og få sjekket det ut når barn går så lenge med feber. :)

Skrevet

Godt du har fått barnet sjekket, ikke vær redd for å søke legehjelp om barnet blir verre eller du blir i tvil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...