Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Har to gutter som nesten er voksne med min eks. Ble slutt når guttene var små, og han flyttet fort 6 timer unna med ny dame. Han klarer ikke å være alene (sagt det selv) og har noen ganger lurt på om han gjorde det bare for å "ha noen". Giftet seg, og fikk nye barn Guttene våre har han sjelden hatt. Stadig klagd over bidrag og utgifter. Når jeg i begynnelsen ba han være snill og stille opp for de, fikk jeg beskjed om å slutte å syte.. Guttene har vert mye skuffet og ser ikke akkurat på han som en fars figur. Forrige uke fikk jeg vite at han skal skilles, og endel av meg fryder meg! Selvfølgelig er det synd for barna, men jeg tenker at nå får han føle litt på hvordan jeg har hatt det. Hvor travelt det er å være i full jobb og følge opp barn med skole og fritidsaktiviteter o.s.v. Han skal ha de minste barna 50% så blir jo ikke helt det samme, men han beklager seg allerede nå... Høres kanskje bitter ut, men har gått videre for flere år siden slik at det er sagt. Men, hugser enda de første årene som alenemor som utrolig harde. Full jobb og helt alene var ikke alltid lett. Anonymous poster hash: 0e8ea...f67
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Har to gutter som nesten er voksne med min eks. Ble slutt når guttene var små, og han flyttet fort 6 timer unna med ny dame. Han klarer ikke å være alene (sagt det selv) og har noen ganger lurt på om han gjorde det bare for å "ha noen". Giftet seg, og fikk nye barn Guttene våre har han sjelden hatt. Stadig klagd over bidrag og utgifter. Når jeg i begynnelsen ba han være snill og stille opp for de, fikk jeg beskjed om å slutte å syte.. Guttene har vert mye skuffet og ser ikke akkurat på han som en fars figur. Forrige uke fikk jeg vite at han skal skilles, og endel av meg fryder meg! Selvfølgelig er det synd for barna, men jeg tenker at nå får han føle litt på hvordan jeg har hatt det. Hvor travelt det er å være i full jobb og følge opp barn med skole og fritidsaktiviteter o.s.v. Han skal ha de minste barna 50% så blir jo ikke helt det samme, men han beklager seg allerede nå... Høres kanskje bitter ut, men har gått videre for flere år siden slik at det er sagt. Men, hugser enda de første årene som alenemor som utrolig harde. Full jobb og helt alene var ikke alltid lett. Anonymous poster hash: 0e8ea...f67 Skjønner deg godt. Her har barnefar ALDRI bodd alene i sitt liv. Finner seg nye damer kjapt som f etter samlivsbrudd, for han greier aldri holde på dem. Sjalu, kontrollerende, eier ikke nåla i veggen. Fant meg ny kjæreste etter 2,5 år som alenemor, og det var slitsomme år. Håper han blir helt alene så han faktisk får tid til og finne ut hvem han er og hva han vil her i livet, så han kan stille opp for ungene sine. Anonymous poster hash: 064c8...2e2
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Har to gutter som nesten er voksne med min eks. Ble slutt når guttene var små, og han flyttet fort 6 timer unna med ny dame. Han klarer ikke å være alene (sagt det selv) og har noen ganger lurt på om han gjorde det bare for å "ha noen". Giftet seg, og fikk nye barn Guttene våre har han sjelden hatt. Stadig klagd over bidrag og utgifter. Når jeg i begynnelsen ba han være snill og stille opp for de, fikk jeg beskjed om å slutte å syte.. Guttene har vert mye skuffet og ser ikke akkurat på han som en fars figur. Forrige uke fikk jeg vite at han skal skilles, og endel av meg fryder meg! Selvfølgelig er det synd for barna, men jeg tenker at nå får han føle litt på hvordan jeg har hatt det. Hvor travelt det er å være i full jobb og følge opp barn med skole og fritidsaktiviteter o.s.v. Han skal ha de minste barna 50% så blir jo ikke helt det samme, men han beklager seg allerede nå... Høres kanskje bitter ut, men har gått videre for flere år siden slik at det er sagt. Men, hugser enda de første årene som alenemor som utrolig harde. Full jobb og helt alene var ikke alltid lett. Anonymous poster hash: 0e8ea...f67 Skjønner deg godt. Her har barnefar ALDRI bodd alene i sitt liv. Finner seg nye damer kjapt som f etter samlivsbrudd, for han greier aldri holde på dem. Sjalu, kontrollerende, eier ikke nåla i veggen. Fant meg ny kjæreste etter 2,5 år som alenemor, og det var slitsomme år. Håper han blir helt alene så han faktisk får tid til og finne ut hvem han er og hva han vil her i livet, så han kan stille opp for ungene sine. Anonymous poster hash: 064c8...2e2 Eneste han snakker om er når han slipper å betale bidrag... Han ser ikke hva han faktisk har gått glipp av. Han har to fantastiske barn som knapt gidder å snakke med han lenger. Er glad jeg fant meg en fantastisk mann som heldigvis har vert en fantastisk pappa for de. HI Anonymous poster hash: 0e8ea...f67
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Har to gutter som nesten er voksne med min eks. Ble slutt når guttene var små, og han flyttet fort 6 timer unna med ny dame. Han klarer ikke å være alene (sagt det selv) og har noen ganger lurt på om han gjorde det bare for å "ha noen". Giftet seg, og fikk nye barn Guttene våre har han sjelden hatt. Stadig klagd over bidrag og utgifter. Når jeg i begynnelsen ba han være snill og stille opp for de, fikk jeg beskjed om å slutte å syte.. Guttene har vert mye skuffet og ser ikke akkurat på han som en fars figur. Forrige uke fikk jeg vite at han skal skilles, og endel av meg fryder meg! Selvfølgelig er det synd for barna, men jeg tenker at nå får han føle litt på hvordan jeg har hatt det. Hvor travelt det er å være i full jobb og følge opp barn med skole og fritidsaktiviteter o.s.v. Han skal ha de minste barna 50% så blir jo ikke helt det samme, men han beklager seg allerede nå... Høres kanskje bitter ut, men har gått videre for flere år siden slik at det er sagt. Men, hugser enda de første årene som alenemor som utrolig harde. Full jobb og helt alene var ikke alltid lett. Anonymous poster hash: 0e8ea...f67 Skjønner deg godt. Her har barnefar ALDRI bodd alene i sitt liv. Finner seg nye damer kjapt som f etter samlivsbrudd, for han greier aldri holde på dem. Sjalu, kontrollerende, eier ikke nåla i veggen. Fant meg ny kjæreste etter 2,5 år som alenemor, og det var slitsomme år. Håper han blir helt alene så han faktisk får tid til og finne ut hvem han er og hva han vil her i livet, så han kan stille opp for ungene sine. Anonymous poster hash: 064c8...2e2 Eneste han snakker om er når han slipper å betale bidrag... Han ser ikke hva han faktisk har gått glipp av. Han har to fantastiske barn som knapt gidder å snakke med han lenger. Er glad jeg fant meg en fantastisk mann som heldigvis har vert en fantastisk pappa for de. HI Anonymous poster hash: 0e8ea...f67 Her betales det heller ikke bidrag. De første årene gadd han ikke stille opp, ikke før jeg fikk samboer som kunne erstatte han, DA gikk han med på annenhver helg og skulle være "flinkfar som bryr seg". Synd, han er bare opptatt av hva folk rundt han syns og mener om han. Husker han la ut bilder av datteren på facebook i den perioden han dreit i og ha samvær, så alle skulle se hvor flink pappa han var. Fy fader, mye drittsekker der ute. Heldigvis husker ikke datteren min alle gangene han dreit i henne på bursdagene hennes, siden hun var liten da. Nei, er bare og prissette alle de flotte mennene som bryr seg - til og med om barna som ikke er deres biologiske :-) Jeg og samboer har et felles barn, og han behandler selvsagt mitt barn likeverdig som vårt felles barn. Anonymous poster hash: 064c8...2e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå