Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Er usikker, egoistisk, gjerrig, dum med penger, en idiot rett og slett. Alt som skjer er min feil, han gjør alt rett. Han rakker ned på meg for ting som har selv sier eller gjør. Han deler ikke snop med noen, for han mener dette er hans! Det er snop for faen.. Han er barnslig og setter seg på bakbeina for den minste lille ting. Han er lat, sitter bare i sofaen mens jeg gjør alt i huset. Flere av vennene mine har kommentert at han oppfører seg som en bortskjemt unge. Han er ikke mannen som hjelper meg om jeg synes noe er tung, men klager, hjelper meg og setter seg i sofaen igjen. Han dusjer max en gang i uka og må faktisk mases på for at han skal vaske seg. Kan gjerne gå i samme klærne en uke. Æsj. Om noen sier noe fint til han eller ler av noe han sier, så sier han det om og om igjen, type " Åh, jeg synes det var ganske bra jeg, den vitsen jeg fortalte igår, du vet når alle lo ". Han snakker ofte ned om andre, som om andre er småunger som han må passe på, dette kan han si etter at han hjulpet en kompis med noe... Allikevel elsker jeg han. Jeg er flau over han fordi han er sånn. Jeg hater at jeg elsker han. Går det ann å få han til å endre seg? Anonymous poster hash: 6f203...ffa
Gjest Antarctica Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Lurer på hva det er du elsker i ham? Eller er du bare rett og slett hekta på å ha det kjipt?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Anonymous poster hash: 6f203...ffa Går det ann å få han til å endre seg? Nei, hverken du eller andre kan få ham til å endre seg om han ikke vil det selv! Hvis du vil fortsette med ham så må du betynne å stille krav. Familievernkontoret for parterapi. Personlig hygiene. Deling av arbeidsoppgaver uten å sutre. Men jeg tror også at DU trenger å gå på fvk alene noen ganger hos en annen terapeut. Du trenger hjelp til å se hva det er DU gjør på, og du trenger å styrke din selvfølelse og selvtillit! Slik det er nå så lar du ham tråkke deg ned, du tar alt arbeidet, du lar ham være sur og grinete, du tillater at han er egoist og at han rakker ned på deg. Hvorfor det? Og ikke si at det er fordi du elsker ham. Kjærlighet har ikke noe med det du har beskrevet om ham! Jeg tror du tror du elsker ham, kanskje du elsker den han en gang var da du ble glad i ham. Men det han gjør viser at han ikke respekterer eller elsker deg. Man behandler ikke en man elsker slik han behandler deg. Så hvorfor godtar du det? Er du så vant med å være martyr at du ikke vet hvilken annen rolle du kan ha i livet ditt? På en måte ligger det mye mestring i det at du mestrer alt - og det viser at du har mange gode kvaliteter. Men du trenger ikke leve med så negative energier hvis du ikke vil. Så finn ut av deg selv, få mannen med i terapi. Vil han ikke selv, kan DU aldri endre ham! Anonymous poster hash: 0f252...473
Sint naken biltyv Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Nei han kommer ikke til å endre seg. Æsj for en mann😳
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Når partner er så "ille" til vanlig, så får de den andre parten til og føle seg meget ekstra spesiell de få gangene de vier seg selv helt og holdent 100% til denne. I starten skjer et regelmessig ,- og som partner av en slik "slask" så føler man virkelig man er i stand til og flytte fjell. At en så "Umulig" person kan være så snill og fin mot MEG,- må bety at jeg er veldig spesiell..... Etter hvert kommer disse "unntakstilstandene" sjeldnere og sjeldnere og til slutt er det bare parodier på hva det en gang var og ALLTID for og oppnå et gode til seg selv. Mens den andre part sitter igjen som en stor taper og venter på dagen man igjen skal få oppleve "den perfekte" mann/kone i den andre "slaskete/egoistiske" partner.. Med andre ord; - Løp, jente! LØP!!!! Anonymous poster hash: 8c5b6...98f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Hvorfor deler han ikke godtesnopet sitt? Snål fyr! Høres nesten ut som det feiler ham noe. Sånn bortsett fra å være dum og kjip Anonymous poster hash: 89eff...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå