Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Viser meg ingen oppmerksomhet på facebook, men alle mine venninner får oppmerksomhet av han? Jeg hadde bursdag i februar, da skrev han " grattis med dagen " til meg på facebook. Til min veninne som nettopp har bestått en praksis, så skriver han " Gratulerer så mye med dagen ".. Jeg vet ikke om jeg har rett til å bli såret for dette.. Anonymous poster hash: d61f3...a82
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Kjæresten og jeg skrev aldri til hverandre på Facebook. Synes det var helt greit, siden vi snakker sammen og er sammen hele tiden. Jeg er også "hyggeligere" mot folk jeg ikke kjenner såå godt. Anonymous poster hash: d4447...297
the amazing spidermamma Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Men han har vel gratulert deg personlig?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Er vell ikke på Facebook dere er kjærester ? Trenge vell ikke oppmerksomhet fra han igjennom nette og vell? Kunne ikke brydd meg mindre 😂 Anonymous poster hash: e1152...138
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Jeg er enig med deg HI. Hadde jeg tatt det opp på hjemmebane hadde jeg hørt "nei slutt a!....".. men kjenner til #Den følelsen :-( Anonymous poster hash: 319ce...7ba
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Viser meg ingen oppmerksomhet på facebook, men alle mine venninner får oppmerksomhet av han? Jeg hadde bursdag i februar, da skrev han " grattis med dagen " til meg på facebook. Til min veninne som nettopp har bestått en praksis, så skriver han " Gratulerer så mye med dagen ".. Jeg vet ikke om jeg har rett til å bli såret for dette.. Anonymous poster hash: d61f3...a82 da må jeg være grusom som ikke gratulerer mannen på face i det hele tatt, men velger å si det til han og gi han en klem;) han får ingen oppmerksomhet i det hele tatt på face og stusser alltid over ektepar som kommuniserer noe som helst via face til hverandre.... Anonymous poster hash: 3c0df...ccf
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Viser meg ingen oppmerksomhet på facebook, men alle mine venninner får oppmerksomhet av han? Jeg hadde bursdag i februar, da skrev han " grattis med dagen " til meg på facebook. Til min veninne som nettopp har bestått en praksis, så skriver han " Gratulerer så mye med dagen ".. Jeg vet ikke om jeg har rett til å bli såret for dette.. Anonymous poster hash: d61f3...a82 Beklager, men du virker veldig hårsår!!! Selvsagt gir han mer oppmerksomhet på fb til de han ikke ser. Regner med alt er greit mellom dere utenom fb? Anonymous poster hash: 13cd0...607
Gjest Antarctica Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Syns det er noe merkelig i folk som sier ting på fb-veggen som de burde ha sagt på en sms eller direkte til hverandre. Ektepar trenger ikke fb for å få sagt sånne ting.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #9 Skrevet 9. april 2015 Latterlig. Hvor gammel er du? 13? Facebook er da bare noe vas. Får du gratulerer i virkeligheten og en gave så burde nå det være tipp topp. Anonymous poster hash: 55f3d...5dc
*Miss Marple* Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Hadde mannen gratulert meg på fb når vi var hjemme i samme hus hadde jeg spurt om han var helt god! Hva er vitsen med det da? Uansett er en gratulasjon en gratulasjon enten man skriver sånn eller slik?
soleia Skrevet 10. april 2015 #11 Skrevet 10. april 2015 Hadde syntes det var kjekt at mannen var hyggeleg mot veninnene mine. Om du ser på det som eit problem at han skreiv "grattis" til deg og " gratulerer" til veninna di, så leitar du verkeleg med lys og lykter etter feil hjå mannen. Forøvrig synes eg det er ganske komisk med folk som omtrent sit ved sida av kvarandre i sofaen og kommuniserar via facebook.
Mandala Skrevet 10. april 2015 #12 Skrevet 10. april 2015 Jeg skriver aldri kosenusse mld på veggen til samboeren på fb. Og det gjør ikke han til meg heller. På bursdager gratulerer vi hverandre personlig naturligvis og jeg vet ikke engang om vi har skrevet hilsen til hverandre på fb.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #13 Skrevet 10. april 2015 Hvorfor skal han skrive gratulerer til deg på Facebook når du sitter ved siden av ham i sofaen?! Virker bare teit. Anonymous poster hash: 69a3d...4e8
Mamma_til_2 Skrevet 10. april 2015 #15 Skrevet 10. april 2015 Vet du va det er ikke noe og bli grinete for, jeg og mannen har som prinsipp og ikke gratulere hverandre på face, vi bor i samme hus sp da er en slik gratulasjon bare teit! Eller så må han bare gratulere alle andre så mye han bare vill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå