Gå til innhold

Katt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om katten er hjemme 3.5 dag alene uten at den får vært ute. Går det greit? Den blir luftet skikkelig dagene før så den får masse frisk luft. Noen kommer opp og tar doen, gir nytt vann og gir mat hverdag. Setter opp vinduet om natten så den får litt frisk luft inn i huset.

Går det greit, eller er det for lenge og være inne alene?

Anonymous poster hash: 19d60...0e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine katter ville aldri klart det, de hadde klart maks 24 timer. Jeg ville aldri dratt fra dem så lenge uten at noen hadde vært innom både for å kose med dem og slippe dem inn og ut. Er det ikke noen som kan gjøre det så pus får ut?

Anonymous poster hash: 86cd5...a10
Skrevet

Men nå kommer det jo noen og passer litt på?

Så lenge mat og vann blir byttet/fylt på, så burde det gå fint. Mange som har katter som ikke er ute i det hele tatt.

Skrevet

Hun er ekstremt sky så det er faktisk kun meg og samboer som får tak i hun, eller får kose med hun så veldig vrient. Nesten mer arbeid enn en unge noen ganger. Den har vært inne i hele vinteren pga den er litt redd for og gå ut så den er ikke mye ute. Men sitter i en kinki situasjon. Har vært sånn siden den blei født og er 10år nå. Så må kjøre den ned til foreldrene mine 30min unna om man skal ha overnattnings besøk.

Skrevet

Da bor den altså nede i kjelleren dems alene 1 natt.

Skrevet

Men nå kommer det jo noen og passer litt på?

Så lenge mat og vann blir byttet/fylt på, så burde det gå fint. Mange som har katter som ikke er ute i det hele tatt.

Kommer noen og passer den, men den kommer til og løpe under dyna eller under senga når dem kommer for å fikse dette.

Radioen står på hele tiden.. persiennene er nede for at det ikke blir for varmt. 

Skrevet

Tror det kommer til å gå helt fint, jeg. :)

Skrevet

Oki, Takk. Måtte bare få høre det fra andre også så jeg vet det er greit.

Skrevet

Naboen vår hadde katten inne i en uke mens de var borte. Vi var innom og gav mat og vann og tømte doen, men han var litt redd oss og lå under sofaen mens vi var der. Det gikk helt fint.

Anonymous poster hash: ef635...c4d

Skrevet

Så lenge noen kommer og besøker den høres det helt greit ut. Katter tar ingen skade av perioder innendørs.

Skrevet

Jeg gjør det hele tiden med min katt fordi hun er så nervøs og sky at hun nok hadde stresset seg til døde hos noen andre. Har fått dokumentasjon på det fra dyrlege som jeg har gitt Mattilsynet i tilfelle noen skal lure/sende melding til de. Det er jo kkke lov å la de være alene egentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...