Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Saken er egentlig en bagatell kanskje, men jeg blir irritert likevel. Saken er at han er så likegyldig når det kommer til klær at jeg tror jeg klikker! Dette gjelder undertøyet da. Når han er hjemme på besøk til foreldrene så slenger han igjen boksere og sokker der, og bare "tar noe" i skuffen. Han har alltid med seg forskjellige boksere hjem. Jeg har flere ganger kjøpt til han, blant annet Bjørn borg og Moods of Norway, men han finner det ikke igjen. Da har han lagt det igjen der i en skuff han og hans to brødre deler. Han har null oversikt over undertøyet sitt, og han tar ofte på seg mine sokker siden de kanskje lå i skuffen hans, tenker ikke over at det kanskje er lagt feil. I kveld så jeg han hadde på seg nye sokker og spurte om han hadde kjøpt seg nye, men nei de lå i skuffen hans. Så nå isted at det var vår sønn sine! Han som bruker str 44 i sko hadde tatt på seg sokker i str 22-30. De passet jo sier han! Dette er sikkert i andres øyne en bagatell, men dette irriterer meg grenseløst! Bør ikke en mann på 30 år ha kontroll på undertøyet sitt? Kjenner at jeg koker nå når han satt med ulvang sokkene til sønnen vår altså, de blir ødelagt. Anonymous poster hash: 66ca7...170
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Hahahah, sånn kan min og gjøre.. Ikke fullt så ille da, men her kan han fint ta sokker av mammaen og boxerene til pappaen. Jeg syns det er ekkelt, han bryr seg ikke. boxer er boxer.. Ett tips er å kjøpe billige på sparkjøp eller matbutikken. Anonymous poster hash: c7dcf...a99
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Hahahah, sånn kan min og gjøre.. Ikke fullt så ille da, men her kan han fint ta sokker av mammaen og boxerene til pappaen. Jeg syns det er ekkelt, han bryr seg ikke. boxer er boxer.. Ett tips er å kjøpe billige på sparkjøp eller matbutikken. Anonymous poster hash: c7dcf...a99 Bra det er flere! Han tar av mammaen sin han her og, bare sokkene heldigvis da.. 😝 synes det er ille når han kommer med 4 åringen sine sokker da. Anonymous poster hash: 66ca7...170
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Hahahah, sånn kan min og gjøre.. Ikke fullt så ille da, men her kan han fint ta sokker av mammaen og boxerene til pappaen. Jeg syns det er ekkelt, han bryr seg ikke. boxer er boxer.. Ett tips er å kjøpe billige på sparkjøp eller matbutikken. Anonymous poster hash: c7dcf...a99 Bra det er flere! Han tar av mammaen sin han her og, bare sokkene heldigvis da.. 😝 synes det er ille når han kommer med 4 åringen sine sokker da. Anonymous poster hash: 66ca7...170
beef sister Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Nei, det hadde jeg ikke. Du får slutte å kjøpe undertøy til ham, da, hvis det hele tiden forsvinner.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Nei. Slutt å handle klær til ham, da. Han må vel selv ta ansvaret for hva han har på seg. Jeg hadde blitt irritert om det var skittent. Anonymous poster hash: caca9...b78
Von Hertelhofen Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Jaja, i det minste bytter han sokker og boxere. Ikke alle som gidder det engang
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #9 Skrevet 9. april 2015 Som å lese om min mann! Jeg irriterer meg også! Jeg hadde akkurat kjøpt nye sokker som han så beslagla. Nå kan jeg ikke bruke dem fordi han utvider dem, lager hull i dem og bruker dem på trening slik at de aldri blir skikkelig rein etterpå. Eller jeg finner bare en sokk av sokkeparene siden han har tatt en andre og ikke brydd seg om at de ikke passer sammen. Aller mest usexy er det når han går med en alt for stor boxer som tydelig ikke er hans. Er sikkert faren sin. Æsj. Anonymous poster hash: 33b5c...83d
Gjest Antarctica Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Trodde ikke det var lov å gifte seg med mindreåringe. HI, du er en gris. Skaff deg en mann som er over 18!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #11 Skrevet 10. april 2015 Trodde ikke det var lov å gifte seg med mindreåringe. HI, du er en gris. Skaff deg en mann som er over 18!Å Gud, jeg vet! Blir så oppgitt og frustrert! Anonymous poster hash: 66ca7...170
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #12 Skrevet 10. april 2015 sånn er min og.. mest irriterende at han tar mine sokker! Anonymous poster hash: c6e7e...c5a
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #13 Skrevet 10. april 2015 Hehehe, takk for dagens latter Jeg skjønner at det er irriterende når han tar dine sokker (håper ikke han tar trusene også). Litt fascinerende at han får på seg barnets sokker da, hehe. Anonymous poster hash: 22fc0...b59
Roheryn Skrevet 10. april 2015 #14 Skrevet 10. april 2015 Ville kjøpt billig undertøy (type europris og sparkjøp), og sørget for å være den som sorterer undertøy så dine og barnas sokker er utenfor hans rekkevidde (regner med han er i stand til å se forskjell på sitt og andres klesskap, hvis ikke får du sette lås på) Forøvrig må det ha vært et festlig syn med sokker størrelse 22-30 på en størrelse 44-fot 😁 bilde neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå