Gå til innhold

Ville du overlatt dine 2 små unger en uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

til en familie med 3 barn fra 0-3 år, hvorav en nyfødt? 

I forbindelse med en ferie (altså ingen nødvendighet).

Anonymous poster hash: c223d...65b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kunne ikke falt meg inn dra på ferie uten barna.

Anonymous poster hash: 68219...586

Skrevet

Nei, men nå ville ikke jeg overlatt små barn til andre i en uke uansett hvem det var snakk om.

Mine barn har gått i 6.klasse før de har vært borte fra oss i 5 dager, da reiser de på leirskole...

Anonymous poster hash: 80e51...f43
Skrevet

Nei, men så kunne det ikke falt meg inn å forlate barna mine da de var små for å reise på ferie uansett.

Anonymous poster hash: a3b21...20a
Skrevet

De kunne fint vært hos broren min og kona i 1 uke.

Anonymous poster hash: 00741...97e

Skrevet

Hvis det var for at barna skulle få kose seg der i sin ferie mens faren og jeg jobbet, kanskje. Dersom jeg visste at de foreldrene hadde overskudd til det.

Jeg har hatt min søsters barn hos meg (har riktignok ikke 3 barn selv da) og det var bare for kos. Kjekt å bytte stue i den lange sommerferien til barna dersom foreldrene jobber masse før eller etter man har ferie sammen.

Dersom spørsmålet er for at mannen og jeg skulle på ferie, altså bortplassering av barna hadde jeg ikke gjort det.

Skrevet

Selvfølgelig og absolutt ikke.

Anonymous poster hash: 11316...979

Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor i all verden jeg skulle gjøre det? Å be en slik familie (som sikkert har nok med sitt) om å passe barnet mitt ville vært absolutt siste utvei.

Og dessuten har jeg ikke lyst til å være borte fra ham en hel uke, det måtte i tilfelle være fordi han skulle på noe gøy som han hadde veldig lyst til, da kunne jeg vurdert det om jeg stolte på de han skulle være med.

Anonymous poster hash: 34585...4db
Skrevet

Jeg ville også synes det var enormt ekkelt å dra fra ungene til utlandet. Tenk om det skjer noe og så er man så langt borte - enten det er med barna eller de voksne :(  Uansvarlig synes jeg. Man kan jo lurer på hvorfor noen i det hele tatt velger å få barn.

Skrevet

Har en følelse av at HI er den som har tre barn mellom 0 og 3 år og at hun har blitt spurt om å være barnevakt?

Anonymous poster hash: 80e51...f43
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mine skal være hos svigers en uke til sommeren. Da er minste 2 år. Syns ikke det er sånn fantastisk flott, men det blir nødvendig i år

Skrevet

Ja det kunne jeg om jeg var helt sikker på om det var greit for de som skal passe.

Skrevet

Hadde aldri i livet spurt en familie med tre så små barn om de kunne passe barna mine nei.

Hadde tenkt at de sikkert har mer enn nok med seg og sine!

Hadde sett på det som frekt faktisk.

For det er det denne tråden handler om? Ikke det å reise på ferie uten barna sine?

Anonymous poster hash: b2141...d3b

Skrevet (endret)

Nei jeg syns barna er altfor små til å være borte så lenge.

Småen min på 3 år reagerer med å avvise meg etter han bare har vært en helg hos faren,å barnehagen mener det er fordi han føler seg forlatt av meg.

Barn er selvsagt forskjellige men JEG hadde hvertfall ikke dratt så lenge fra sønnen min når han er så liten.

Her er jeg maks vekke en helg fra han å det syns jeg er lenge nok,å det syns visst han også.

Tror heller ikke jeg hadde klart å være vekke fra han en hel uke,troør ikke jeg hadde klart å koset meg noe særlig da.

For min del kunne jeg aldri tenke meg å dra på lengre ferieturer uten sønnen min.

Hadde nok savnet han så mye at det hadde ikke hadde blitt noe kjekk tur uansett om jeg skulle være vekke en hel uke fra han.

Kunne kanskje tatt en helgetur med en kjæreste uten barn men ikke noe mer enn det.

Ferie er familietid  tenker jeg.

Endret av me_87
Skrevet

Lite aktuellt å reise frå ungane på ferie, og totalt uaktuellt å spørje ein familie med meir enn nok arbeid og kaos frå før om å passe mine i tillegg.  3 barn frå 0 - 3 høyres travelt ut!

Skrevet

Nei. Kunne ikke falle meg inn å spørre noen med et nyfødt barn pluss to andre om å passe mine to i en hel uke!!!?! Det grenser til frekt å spørre om.

Men jeg kunne godt hatt de hos besteforeldre en uke hvis jeg skulle noe spesielt i 1 uke.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei. Kunne ikke falle meg inn å spørre noen med et nyfødt barn pluss to andre om å passe mine to i en hel uke!!!?! Det grenser til frekt å spørre om.

Men jeg kunne godt hatt de hos besteforeldre en uke hvis jeg skulle noe spesielt i 1 uke.

Har det på samme måten.

Skrevet

ikke den nyfødte,men hadde levert elsde uten problem

Skrevet

Har det på samme måten.

Samme her. Jeg ville aldri gjort det av hensyn til familien med tre barn, men siden gutten har alltid vært veldig keen på å dra på overnatting har jeg ingen betenkeligheter med å la han være alene 1 uke med noen han er trygg på. Første gang vi var begge to borte fra han i 1 uke (10 dager for å være presis) var han 4,5 år. Da var vi på ferie i Japan.

Anonymous poster hash: bd70c...9df

Skrevet

Tenker at familien med tre barn helt sikkert har nok med sitt og ikke bør spørres om å være barnevaktene så lenge. Om de er spurt, bør de si at det ikke går.

Anonymous poster hash: 0c461...ebe

Skrevet

Hadde aldri i livet spurt en familie med tre så små barn om de kunne passe barna mine nei.

Hadde tenkt at de sikkert har mer enn nok med seg og sine!

Hadde sett på det som frekt faktisk.

For det er det denne tråden handler om? Ikke det å reise på ferie uten barna sine?

Anonymous poster hash: b2141...d3b

Nei, her har moren i familien tilbudt seg å passe barna. MEN jeg mener det var før hun viisste at nummer 3 var på vei...

Skrevet

Synes det ville vært frekt å spørre noen med tre barn derav en nyfødt. Så nei! Men hadde ikke hatt problemer med å la egne barn være med de sånn sett, om jeg stolte på de.

Anonymous poster hash: bbb67...643

Skrevet

Hadde aldri spurt noen med en nyfødt baby om å være barnevakt, uansett hvor mange barn de har fra før!! Og i en hel uke??!! Nei, frekt spør du meg!!

Anonymous poster hash: 55bed...4c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...