Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Jeg skal passe barnet hennes for hun skal på kurs så hun kom heseblesende inn her med barnet på slep. Slengte fra seg sakene og dro frem leksene, skjeller og smeller for at barnet har jobbet for dårlig på leksene og forklarer meg hva hun forventer ang leksene til gullet. Så kom barnet mitt inn hun spør om hun ikke skal sette seg med lekser. Nei, sier jeg hun gjør leksene på skolen å tar ikke med bøkene hjem. Så kommer det som irriterer meg. Min venninne sa at hennes barn måtte ta med leksene hjem og hvis de ikke var etter hennes standar så pusset hun ut og barnet måtte starte på nytt for slurv tålerete hun ikke. Jeg følte at hun anntok at jenta mi slurver med leksene. Hun har god orden i bøkene sine å får gode tilbakemeldinger på det hun gjør og jeg stoler på at hun gjør leksene sine skikkelig og at skolen vil gi meg beskjed hvis de ikke følges opp. Jeg rakk egentlig ikke å si noe før hun stormet ut igjen, men kjenner at jeg fortsatt er irritert. Hadde du reagert eller er det bare jeg som er sensitiv? Anonymous poster hash: 8b05c...66b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Unødvendig å oppføre seg sånn, men litt avhengig av hvor gamle barna er, så er jeg enig med venninnen din at du burde følge opp og gå gjennom leksene hver dag. Anonymous poster hash: 52a24...e1a
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Følte heller at hun ydmyket sitt eget barn forann deg og ditt barn ved å kjefte og mer enn antyde at barnet slurver og er lite flink. Anonymous poster hash: 81b87...1bf
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Er ikke sikker på at hun mente det sånn du tolker HI, kan jo være som #3 sier også. Uansett ville jeg ikke brydd meg om det, for du vet jo at ditt barn har kontroll på leksene, mens dette barnet har det tydeligvis ikke. Hun har dermed på ingen måte noe grunnlag for å belære deg, og det er ikke noe å bry seg om, heller noe du kan riste litt på hodet av og glemme. Anonymous poster hash: c5659...18c
valkyrien Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Tålererte? Anntok? Dette må være trolling,..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Tålererte? Anntok? Dette må være trolling,.. Nope, det er ordlisten på telefonene og et par sløve øyne som leser korrektur. Ok, jeg skal være ærlig, jeg er skikkelig dårlig på rettskriving og grammatikk. Dere andre takk for synspunkter. Denne venninnen ser jeg på som lett belærende med stor tiltro til egne meninger som gjerne må deles så det er derfor jeg reagerer så fort på henne. Anonymous poster hash: 8b05c...66b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Jeg synes du reagerer på helt feil ting. Det du burde reagere på, er hvordan hun behandler barnet sitt Anonymous poster hash: 6c8e6...a28
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Jeg synes du reagerer på helt feil ting. Det du burde reagere på, er hvordan hun behandler barnet sitt Anonymous poster hash: 6c8e6...a28 Enig. Synes, ut ifra hva som stod i hovedinnlegget, at venninna di ydmyket barnet sitt veldig...stakkars jente!! Anonymous poster hash: 63d89...769
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #9 Skrevet 9. april 2015 Jeg synes du reagerer på helt feil ting. Det du burde reagere på, er hvordan hun behandler barnet sitt Anonymous poster hash: 6c8e6...a28 Enig. Synes, ut ifra hva som stod i hovedinnlegget, at venninna di ydmyket barnet sitt veldig...stakkars jente!! Anonymous poster hash: 63d89...769 Som jeg forklarte over her så har hun alltid vært sånn, direkte og veldig på med sine meninger og holdninger så jeg tror jeg har blitt imun og blind for mye av oppførselen da hun ofte hakker på andre sin måte å gjøre ting på. Skal ta en prat med gjesten ang episoden i morgen. Takk for svar! Godt å få vridd speilet litt så jeg får sett ting med andre øyne. Anonymous poster hash: 8b05c...66b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Hvis du er så dårlig i rettskrivning, er det vel like greit at barnet ditt gjør leksene sine på skolen... Litt nærtagen pga det kanskje? Anonymous poster hash: e1e2d...5d8
Gjest Antarctica Skrevet 9. april 2015 #11 Skrevet 9. april 2015 HI, den dama er jo ei gjennomført megge. Hadde ikke giddet å hjelpe henne med noe barnepass mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå