Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 hvem tar initiativ til å invitere til besøk? Jeg har alltid gjort det, men jeg vet ikke om jeg har lyst i år. For det første er det mye arbeid, og det er jeg som må stå for kakebaking og ordning på forhånd. Mannen spiser ikke kaker, så han setter heller ikke pris på det. Foreldrene til mannen lever ikke, og de andre i familien viser sjelden interesse. Summa summarum: Jeg tar ikke initiativ i år. Dersom mannen ytrer ønske om selskap får vi det til, men det er hans bursdag så da får han jaggu selv ta initiativ. Det blir selvsagt feiring med oss 4 i familien selve dagen, og jeg og mannen skal ut og spise og på stand up, så han blir jo behørig feiret uansett. Hva tenker du, og hvordan gjør dere det= Anonymous poster hash: a2e72...513
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Her bor bare min familie nær nok til å komme i bursdager, så det blir naturlig at jeg inviterer siden jeg har mest kontakt med dem. Men det betyr jo ikke at alt ansvar er mitt. Mannen baker gjerne selv eller vi baker en kake hver, og hvem som lager middagen kommer an på hvilken middag han velger. Vi har hver våre spesialiteter. Å gjøre huset presentabelt samarbeider vi om uansett hvem sin bursdag det er. Anonymous poster hash: 92697...e2b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Vi pleier ikke feire bursdagen til mannen. Her har to av ungene og min mamma bursdag måneden før mannens, så når han har bursdag første uken i sin måned er egentlig alle veldig mettet med bursdagsfeiring Våre to barn har bursdag med en ukes mellomrom så de har felles familieselskap, uken etter invitere mamma til familieselskap, også har vi da i tillegg to barneselskaper. Så mannen ønsker ikke noe annet enn oss, en god middag og is til dessert. Anonymous poster hash: 7b96c...f07
Gjest Antarctica Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Mannen min lager mat og styrer og steller - også i mine fødselsdager... men i ditt tilfelle ville jeg ikke heller ha giddet å be noen. Dere skal jo feire som par.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 jeg baker kake han ofte spiser helt alene sån at jeg må bake en til så går vi ut å spiser hele familien, enten sammen med min familie, eller hans viss vi er hos dem. Anonymous poster hash: 723ac...422
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Hans og min dag feires kun med barna våre. Anonymous poster hash: 34174...a1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå