Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 hos voksne? Både forebyggende og mer hurtigvirkende Anonymous poster hash: 9f6e9...a98
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Linfrø bløtet i vann, drikk alt sammen. Hver dag, evt. i biola/yoghurt. Kaffe på tom mage om det er noen dager siden siste tømming. Anonymous poster hash: 4e99f...d24
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Gjør denne yogaen så er du på do før 2330 i kveld. Supereffektiv og ikke minst helt naturlig. Anonymous poster hash: c46d0...43c
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Jeg tok duphalac, det virket. Viktig å drikke mye vann Anonymous poster hash: 9f547...8e7
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Linfrø bløtet i vann, drikk alt sammen. Hver dag, evt. i biola/yoghurt. Kaffe på tom mage om det er noen dager siden siste tømming. Anonymous poster hash: 4e99f...d24 Takk for tips Hvor mye linfrø da? Kaffe klarer jeg ikke å få ned Anonymous poster hash: 9f6e9...a98
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Jeg tok duphalac, det virket. Viktig å drikke mye vann Anonymous poster hash: 9f547...8e7 Det har jeg prøvd før, med liten virkning desverre Anonymous poster hash: 9f6e9...a98
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Trene jevnlig og drikke masse vann. Anonymous poster hash: 483d5...fc5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Laxoberal for litt akutt hjelp. Det hjalp meg etter fødsel nr 3 da to stk miniklyster ikke hjalp... Men den skal ikke brukes over lengre tid, så hvis det er et tilbakevendende problem ville jeg funnet på noe annet i tillegg. I tillegg til å kanskje prøve fiber, biola eller andre ting som skal regulere magen, kan du jo høre på apoteket ? Anonymous poster hash: 4b21b...de4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #12 Skrevet 9. april 2015 Linfrø er 1- 2 ss til dagen. Jeg svelger dem hele. Men linfrø kan også avgi blåsyre i for store mengder, å de avgir mest hvis de er knuste. Derfor skal man ikke spise for mye av det. Så jeg holder meg til 1 ss. For det er jo ofte linfrø i brød/knekkebrød o.l. Jeg drakk heller ikke kaffe før. Men så var jeg heeeelt forstoppet i forrige svangerskap. Da tvang jeg i meg en kopp kaffe, biola med svisker og svisker... Det satte fart på sakene! Ellers sliter jeg også mye med magen. Har brukt både lactulose, frukt og fiber og klyster. Men nå har jeg vært flink med linfrøene hele dette svangerskapet så langt, å jeg får gått på do hver dag. Lykke til! Det er no dritt, bokstavlig talt! Anonymous poster hash: 4e99f...d24
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. april 2015 #13 Skrevet 9. april 2015 Jeg kjøper noen kapsler på apoteket. Kjøpte før bryllupet mot friskere mage for å slippe at jeg ble nervøs og holdt meg og ikke hadde så masse luft Ellers så har jeg kjøpt mot hard mage også. Sliter ofte med magen og har gjort det siden videregående skole. Må ellers ofte på do når jeg har drukket kaffi og bailyes, masse godteri, havregrøt gjerne med kli og masse druer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå