Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Etter to heavy svangerskap med stor vektoppgang, og påfølgende vektnedgang etter amming, har jeg pupper til knærne og en dobbelthake jeg hater. Jeg har satt meg godt inn i begge inngrepene, sjekket opp de forskjellige klinikkene (tror jeg går for Teres Nobel) og føler meg klar for å fikse litt. Noen som har gjort en eller begge og kan dele litt erfaringer mtp helingsperioden, resultatet osv? Takk Anonymous poster hash: e2484...d2d
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Jeg pleier å ligge oppned og ta delfin bilde, da er puppene der de skal og haken borte. 😂 neida, har ikke erfaring med operasjon, klarte bare ikke la være. Jeg har hengepupper og flere haker, og jeg tenker bare at slik er jeg, og slik er det. Anonymous poster hash: 66590...3c9
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Jeg pleier å ligge oppned og ta delfin bilde, da er puppene der de skal og haken borte. 😂 neida, har ikke erfaring med operasjon, klarte bare ikke la være. Jeg har hengepupper og flere haker, og jeg tenker bare at slik er jeg, og slik er det. Anonymous poster hash: 66590...3c9 Jeg mente selfiebilde, damn you autocorrect! 😄 Anonymous poster hash: 66590...3c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå