Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Men aner ikke hva jeg skal lage.. Noen tips? Jeg har symaskin som har stått uåpnet i *kremt* 2 år nå. Tenkte det var på tide å komme i gang nå, men jeg aner ikke hvordan man gjør det. Kan ikke akuratt skryte av at jeg husker mye fra ungdomsskolen heller, der hadde jeg og gutta kappløp om å kjøre raskest i svingene Noen tips til noe fint og enkelt å lage? Klør i fingrene etter å kjøpe stoff, det finnes jo så mye fint! Anonymous poster hash: 61e30...46a
Superdolly Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Gardiner og puter er jo enkelt å begynne med. Ellers kan du sjekke ut et blad som heter Alt om håndarbeides symagasin. De har ulik vanskegrad på plaggene og gode forklaringer, ofte med bilder. Se om de har bladet på ditt lokale bibliotek.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Hva trenger du da? jeg hadde sydd mer enn deg, men første mønsteret jeg kjøpte var babyklær fra Minikrea. Står på dansk, men lett å forstå Anonymous poster hash: 8102f...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå