Gå til innhold

Dere som har født...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dro dere på 6-ukers kontroll hos lege? Med dere selv altså, ikke barnet.

Anonymous poster hash: b7014...ab7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det hos privat gynekolog..

Anonymous poster hash: 0243a...c16

Skrevet

Ja, jeg trodde det var vanlig. Forsto her inne senere at det visstnok ikke er nødvendig. Men jeg syntes det var greit å få en sjekk uansett, også fikk jeg p-piller. Kommer til å gå på den kontrollen igjen denne gangen.

Anonymous poster hash: 43d62...777

Skrevet

Ja, alle tre gangene. Den første gangen fordi jeg trodde det var obligatorisk. Den andre gangen fordi jeg fikk totalruptur under fødselen og syntes at det var greit å få sjekket. Den tredje gangen for å snakke om sterilisering.

Skrevet

Glemte det av og gadd ikke bestille ny time.

Anonymous poster hash: 904b9...d30

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 4343a...c13
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 1b2ef...513

Skrevet

Ja, jeg synes det var greit å få tatt noen blodprøver siden jeg mistet mye blod under fødselen og ville vite om jern o.l. var oppe på normalnivå igjen.

Har ikke hatt gynekologisk undersøkelse da, det tok jeg ikke før det var på tide med celleprøve etterhvert.

Anonymous poster hash: 7d79b...7d5
Skrevet

Ja, alle fire gangene!

Synes alle burde gjøre d, man kan f.x. ha fått celleforandringer...

Anonymous poster hash: 858c0...0a8

Skrevet

Med første hadde 6 ukers kontrollen på sykehuset med legen som sydde meg(revnet en del)... Med andre mann hadde jeg bare et pynte sting og fikk ikke surra meg til å bestille gyn time før 6 mnd etter fødsel ;) 

Synes det var greit å få konstatert at alt var i orden(viktig etter første fødselen min),ta celleprøver og slikt ;) 

Skrevet

Nei, men fikk en GU på sykehuset rundt den tiden fordi de mistenkte livmorbetennelse da jeg ble innlagt med vondt i beinet.......................... Så da gadd jeg ikke å dra til legen

Anonymous poster hash: 57f69...ab5

Skrevet

Ja begge gangene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...