Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Dro dere på 6-ukers kontroll hos lege? Med dere selv altså, ikke barnet. Anonymous poster hash: b7014...ab7
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Gjorde det hos privat gynekolog.. Anonymous poster hash: 0243a...c16
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Ja, jeg trodde det var vanlig. Forsto her inne senere at det visstnok ikke er nødvendig. Men jeg syntes det var greit å få en sjekk uansett, også fikk jeg p-piller. Kommer til å gå på den kontrollen igjen denne gangen. Anonymous poster hash: 43d62...777
Superdolly Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Ja, alle tre gangene. Den første gangen fordi jeg trodde det var obligatorisk. Den andre gangen fordi jeg fikk totalruptur under fødselen og syntes at det var greit å få sjekket. Den tredje gangen for å snakke om sterilisering.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Glemte det av og gadd ikke bestille ny time. Anonymous poster hash: 904b9...d30
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Ja, jeg synes det var greit å få tatt noen blodprøver siden jeg mistet mye blod under fødselen og ville vite om jern o.l. var oppe på normalnivå igjen. Har ikke hatt gynekologisk undersøkelse da, det tok jeg ikke før det var på tide med celleprøve etterhvert. Anonymous poster hash: 7d79b...7d5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #9 Skrevet 9. april 2015 Ja, alle fire gangene! Synes alle burde gjøre d, man kan f.x. ha fått celleforandringer... Anonymous poster hash: 858c0...0a8
Chl85 Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Med første hadde 6 ukers kontrollen på sykehuset med legen som sydde meg(revnet en del)... Med andre mann hadde jeg bare et pynte sting og fikk ikke surra meg til å bestille gyn time før 6 mnd etter fødsel Synes det var greit å få konstatert at alt var i orden(viktig etter første fødselen min),ta celleprøver og slikt
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #11 Skrevet 9. april 2015 Nei, men fikk en GU på sykehuset rundt den tiden fordi de mistenkte livmorbetennelse da jeg ble innlagt med vondt i beinet.......................... Så da gadd jeg ikke å dra til legen Anonymous poster hash: 57f69...ab5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå