Gå til innhold

Nav og tilbakebetaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ganske straks en måned siden jeg fikk utbetalt ganske mange tusenlapper fra NAV. I telefonsamtale fikk jeg beskjed om at noe skulle tilbakebetales, noe jeg var forberedt på. Spurte hva jeg skulle gjøre om jeg ikke fikk brev, men fikk beskjed om at brevet kom så jeg skulle bare vente. Burde jeg etterlyse dette brevet nå?

Anonymous poster hash: b916b...58b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville etterlyst det ja.

Greit å begynne nedbetalingen så fort som mulig,du slipper garantert ikke unna å betale uansett ;)

Anonymous poster hash: ec76f...9be
Skrevet

Dokumenter alg du gjør for å gjøre opp for deg. Det kan komme godt med hvis dette tar lang tid.

Anonymous poster hash: 1d7da...c66

Skrevet

Pengene har jeg spart så akkurat det er ikke noe problem;:)

Anonymous poster hash: b916b...58b

Skrevet

Det kan ta laaaang tid!

Tror det gikk over ett år før søsteren min fikk lov til å betale tilbake barnetrygd hun hadde fått uberettiget. Hun fikk en ekstra barnetrygd i sikkert et halv år etter at hun ikke skulle ha det lenger (ny mann). Hun sa fra hver eneste måned, og har også fått registrert at hun sa ifra når de flyttet sammen, likevel klarte de ikke stoppe den ekstra barnetrygden.

Da de endelig stoppet utbetalingene begynte hun purre på å få betale tilbake, men det tok vannvittig lang tid før de endelig var klar for å ta imot de pengene......

Anonymous poster hash: be68e...6ab
Skrevet

Det tok lang tid før jeg fikk regningen fra NAV innkreving også. Flere måneder etter at jeg fikk brev om hva jeg måtte betale tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...