Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 På melkemengden? Så redd for å miste melka .. Kunne pumpa etter 2 timer, men trodde ikke hun kom til å sove så lenge ... Lite erfaring som mamma ... Anonymous poster hash: 4f2d5...69e
Chl85 Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Mener ¨huske at jeg pleide å "melke" meg selv hvis de sov litt lenge. For å få ut det overflødige og ikke skulle få brystspreng og slikt. Melken reguleres etter barnet på langen Er du nervøs kan du jo pumpe deg litt etter 3 timer? Det skjer ikke noe spesielt etter 1 gang hvor ungen sover lenger enn vanlig Bare husk å få ut litt melk så du ikke får betennelse Eller kontakt ammehjelpen?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Jeg har aldri pumpet selvom puppene var harde som betong og helt firkantet. Ikke fått betennelse eller mistet melk. Vesla er tykk, blid og god. Anonymous poster hash: 2f2bb...748
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Når mine babyer en sjelden gang sov så lenge så pleide jeg å melke ut litt. Men det var kun for å få bort den mest smertefulle sprengen. Melka forsvinner ikke. Tenk på at de fleste babyer etterhvert sover 6-8 timer i strekk på nettene, men likevel blir ammet. Jeg ammet min datter kun en gang i døgnet den siste måneden jeg ammet. Var aldri noe problem med melkemengden, den tilpasser seg. Anonymous poster hash: fccc4...1d2
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Fire timer er for de fleste helt uproblematisk. Anonymous poster hash: 7e857...83b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Tusen takk for svar! Er nok bare litt hysterisk redd for å miste melka! Anonymous poster hash: 4f2d5...69e
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Min baby sov 8-9 timer uten å spise hver natt fra han var 2 uker gammel.Jeg hadde alikevel mer enn nok melk og han la fint på seg Anonymous poster hash: d9e03...4db
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Jeg ammet bare på den ene puppen om natten fordi han ikke ville ta den andre liggende av en eller annen grunn. Og vi hadde 12 timers netter fordi han var mye våken om natten. Mistet likevel ikke melken på den puppen som hadde pause om natten. Men stod ofte opp og pumpet den en gang i løpet av natten da, så det ble vel heller ca 6 timer to ganger. Anonymous poster hash: 268d1...888
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå