Gå til innhold

Gravid uke 19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er gravid i uke 18+0 og har slitt mye med forstoppelse, og for to dager siden oppdaget jeg lyserødt slim i avføringen.... Er det noen andre som har opplevd dette ? Bør jeg bekymre meg?

-n93

Anonymous poster hash: 12881...5c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være fra en rift? Evt hemoroide?

Skrevet

Jeg vet ikke får jeg har hatt d også å d ligner ikke det! Ligner ikke blodfarge en gang! Bare lange lyserøde/brune "slimteråder"unsjull språk å info : p

N93

Skrevet
Jeg hadde det sånn en periode under siste svangerskap.
Mye forstoppelse og plutselig en dag kom det slim med røde blod tråder. Dro til legen og han mente det var innvendige hemoroider. Skulle se ann 3 dager.

Dagen etter fikk jeg brennende knip I magen og ved do besøk kom deg bare slim med blod I og ikke avføring. Etter noen runder med dette ringte jeg legevakta. Fikk komme inn til legen der som var enig med fastlegen min uten å undersøke meg. Skulle se det ann og heller komme tilbake om det ble verre. De neste dagene Ga d seg og jeg slo meg til ro med at det bare var hemoroider. Ikke sett noe mer til det siden.

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: d363769f65a82265fa5257062d36762c"] d3637...62c [/acronym]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...