Gå til innhold

Flere her med hjemmekjære barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en på straks to år som er veldig sosial og elsker liv og røre, men som vil ha det i passelige porsjoner. Vi har nå vært en natt på hotell, og toåringen var trassig og vanskelig, så kommer vi hjem, og smilet er tilbake... Da vi svinget inn på parkeringsplassen og han så huset vårt smilte han stort, og har vært så tilfreds med å være hjemme igjen.

Borte bra, men hjemme best her i gården tydeligvis:)

Anonymous poster hash: 428ba...70a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min 7-åring er sånn. Han elsker å trekke seg tilbake på rommet sitt for å leke, spille og se på tv. Han er en aktiv gutt med mange venner, men foretrekker å ha besøk fremfor å gå på besøk. I ferier lengter han alltid hjem (men koser seg på ferie også, heldigvis) :)

Anonymous poster hash: 24d34...c78
Skrevet

Sånn er hele familien vår.vi er veldig hjemmekjære.

Eldstesønnen ønsker seg sommerferie i Hagen hjemme.det er lykken i livet

Skrevet

Her er ikke 6-åringen hjemmekjær i det hele tatt, han har arvet nomade genet mitt.

Men han trenger mye egentid og trives best med å leke rolig hjemme etter skoledagen til tross for at han er veldig sosial på skolen. Får han ikke sin dose egentid på ettermiddagen blir han utrolig gretten. Han har alltid vært slik, selv om baby.

Med alderen er han blitt flink til å si ifra om at nå må han trekke seg tilbake, mens tidligere måtte vi tolke hans atferd.

Anonymous poster hash: 35b8a...358

Skrevet

min elsker andre, så han fortrekker og være i barnehagen og ute og leke med meg, og andre på ettermiddagen :) han er 2 år og veldig sosial

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...