Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Var dere konstant sulten? Herre jeg er sulten. Spiser en gang i timen. Spiste nå to brødskiver og er ikke i nærheten av å være mett en gang. Kunne sikkert spist fem brødskiver til. Anonymous poster hash: 20c10...53d
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Nope! Har null matlyst! Spiser fordi jeg må. Anonymous poster hash: 201d5...7c3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Ja, spiste som en hest og gikk masse opp i vekt. Anonymous poster hash: 18106...56c
3barnsmamma'n:-) Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Sulten,.. Og tørst!! Når jeg ammet, så måtte jeg alltid ha eplejuice tilgjengelig! Tørsten kicket inn, idet melka begynte å renne. Helt snålt :-)
Teddi Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Jeg ammer, og ja, jeg er sulten. Problemet er at jeg ofte stapper i meg det første jeg ser (som dessverre ikke alltid er veldig sunt). Er også konstant tørst, og da blir det mye juice og saft. Men tenk på det sånn: baby tar mesteparten av næringen uansett, så SPIS! Da blir både du og baby fornøyd
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Ikke sulten, men voldsomt tørst. Kunne få nesten panikk dersom jeg ble tørst og det ikke fantes noe å drikke i nærheten, har aldri opplevd den følelsen verken før eller senere. Jeg gikk ned masse da jeg ammet. Ble så tynn at klærne bokstavelig talt falt av meg, hadde ingen hofter som holdt bukser og skjørt oppe. Anonymous poster hash: ac7aa...8d3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Ja tørst også. Har gått opp tre kg siden jeg begynte å amme. Greit nok jeg er ikke kjempe feit. Men kan fort bli feit skal dette fortsette. Har aldri opplevd makan til sult. HI Anonymous poster hash: 20c10...53d
Violeta Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Ja! Veldig sulten og veldig tørst. Gikk faktisk opp i vekt alle tre gangene...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #9 Skrevet 9. april 2015 La ikke på meg noe som helst av svangerskapet (unntatt baby og fostervann osv), men la på meg 8 kg på de 6 mnd jeg ammet...... Så, ja. Anonymous poster hash: 25a4b...00e
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Jeg spiste masse. Kunne spise alt jeg ville og i store mengder. Særlig sjokolade. La ikke på meg, tok av meg all babyvekta også. Problemet er nå når jeg har sluttet å amme, da må jeg tilpasse matmengden og være forsiktig med alt. Sukk.. Anonymous poster hash: 8e459...d6a
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #11 Skrevet 9. april 2015 Var sulten hele tiden, men hadde ikke noe å gå på da jeg ikke hadde gått opp noe særlig i graviditeten. Spiste hele tiden, og ble "mannevond " om jeg ikke fikk maten min når jeg var sulten Anonymous poster hash: 7c9c9...32e
Gjest Skrevet 9. april 2015 #12 Skrevet 9. april 2015 JA, la på meg ti kg etter fødsel, og knapt 7 kg i svangerskapet. Spiste om en hest med extrem lav forbrenning
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #13 Skrevet 9. april 2015 Litt letta av alle svarene. Trodde ALLE gikk ned bortsett fra meg. Anonymous poster hash: 20c10...53d
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #14 Skrevet 9. april 2015 Nei, ikke sulten. Likevel gikk jeg heller ikke ned da jeg ammet. Og jeg som hadde forventet å kunne spise masse, og at kiloene ville renne av. Nope, skjedde ikke her, gitt. Anonymous poster hash: 92f17...bba
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #15 Skrevet 9. april 2015 Niks. Men i det babyen tok tak i puppen ble jeg helt avsindig tørst. Drakk minst 2 liter vann per dag bare under amming. Anonymous poster hash: d45a1...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå