Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Jeg ser at dette er å få kjøpt som ekstra-tilbehør til barnevogna. Kan ikke huske at jeg har sett noen bruke dette, men tenker jo at det kan være kjekt til sommeren. Men må evt ha en til vognbagen og en til spsportsvogndelen, så det blir jo litt penger. Så før jeg evt kjøper dette, lurer jeg på om dette er noe som er vanlig å bruke, eller om folk beskytter barnet mot sola på andre måter? Anonymous poster hash: 5975d...57a
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Den kalesjen eller hva det heter som er på vogna vår er ganske grei og gir skygge på barnet, så vi har ikke kjøpt noe ekstra. Men vet at noen bruker solskjerm, men om de har uv-filter vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 4d314...538
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Den kalesjen eller hva det heter som er på vogna vår er ganske grei og gir skygge på barnet, så vi har ikke kjøpt noe ekstra. Men vet at noen bruker solskjerm, men om de har uv-filter vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 4d314...538 kalesjen på bagen vår er nokså åpen, så det kommer mye sol rett på ungen når vi går tur (ikke alltid like lett å gå i en vinkel som unngår at sola skinner nedi vogna). De Uv-filtrene jeg har sett trekkes over hele vogna (ala regntrekk) så jeg syntes det så veldig voldsomt ut og at barnet blir bortgjemt. Men solskjerm høres ikke dumt ut! Anonymous poster hash: 5975d...57a
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Har en tinkafu solskjerm med faktor 50. den kan knyttes fast på alle vogner. veldig kjekk! Anonymous poster hash: 28ef3...b79
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Vår myggnetting har uv-filter, men den brukes jo bare når han sover.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Den kalesjen eller hva det heter som er på vogna vår er ganske grei og gir skygge på barnet, så vi har ikke kjøpt noe ekstra. Men vet at noen bruker solskjerm, men om de har uv-filter vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 4d314...538 kalesjen på bagen vår er nokså åpen, så det kommer mye sol rett på ungen når vi går tur (ikke alltid like lett å gå i en vinkel som unngår at sola skinner nedi vogna). De Uv-filtrene jeg har sett trekkes over hele vogna (ala regntrekk) så jeg syntes det så veldig voldsomt ut og at barnet blir bortgjemt. Men solskjerm høres ikke dumt ut!Anonymous poster hash: 5975d...57a På vår Emmaljunga så kan man dra kalesjen ganske langt frem og ned. Så når sola er i ryggen min og skinner rett på ungen så drar jeg kalesjen frem og ned. Det er en stor nok åpning igjen så ungen får luft. Og dette er kun på trilleturer når jeg har full kontroll over vogna. Når han sover ute alene så står vogna under tak hvor sola aldri når. Men vi hadde kjøpt en solskjerm om vi hadde behov Anonymous poster hash: 4d314...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå