Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Har hatt et greit svangerskap frem til i dag. Våknet opp så kvalm at jeg knapt greide å stå opp for å få barna i barnehagen. Jeg følte at jeg skulle spy og besvime når som helst og slet med å kjøre hjem igjen. Prøver nå desperat å få i meg litt mat, men jeg klarer ikke åpne kjøleskapet en gang uten at halsen fylles opp. Er det vanlig at kvalmen kommer så sent? Anonymous poster hash: 64f04...0b3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Kan godt hende, du er jo kvalm. Jeg ble første gangen kvalm ca 6+3 men mistet 7+0 så vet ikke hvor lenge det ville vart. Ble samme dagen kjempe svimmel og, sleit veldig med å stå opp, spise og ellers leve normalt. Andre gangen var jeg ikke kvalm en eneste gang, mistet ikke. Var du kvalm i de andre svangerskapene? Anonymous poster hash: b4d46...b7c
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Ble kvalm i slutten av uke 6 og den varte til slutten av uke 9, knappe 3 uker med andre ord! Trodde jeg hadde mistet nok en gang da men alt var i skjønneste orden Anonymous poster hash: c4bbd...b0b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Jeg ble kvalm i uke 7 i dette svangerskapet. Er nå i uke 30 og blir fremdeles dårlig dersom jeg anstrenger meg. Anonymous poster hash: c2f5d...94d
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Det kan være, syns ikke uke 7 er seint. Svskapshormonene stiger i begynnelsen og det er de hormonene som gjør noen kvalm. Lykke til, har nettopp kjempa meg gjennom svskapskvalme for 3 gang, never again! Anonymous poster hash: b31ec...8c9
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Jeg ble kvalm i uke 7+2 nøyaktig i alle svangerskapene. Stakkars deg, håper du ikke blir så hardt rammet. Lurt å spise litt før du står opp. 😊 Anonymous poster hash: 67dd2...085
skinnfilla Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Jeg ble kvalm ca uke 6 , uke 7 og 8 var de absolutt verste, nå er jeg snart 10 uker og det kommer seg. Håper snart det slipper taket, sist gikk jeg kvalm tom uke 16, men kvalmen startet ikke før uke 8-9. Det er grusomt, slitsomt og enegitappende. Leste et sted at kvalmen gjerne setter inn for fullt i uke 7... Lykke til videre med svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Sier meg enig i at uke 7 ikke er seint, men heller helt normalt. Var småkvalm vd uke 4, men kjempekvalm fra midten av uke 6 og til rundt uke 8-9, husker ikke helt. Slapp oppkast heldigvis, gikk bare og kjente på det. Anonymous poster hash: ccda2...28b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Jeg ble kvalm i uke 12 Anonymous poster hash: 49e7d...ca8
Mor di! Skrevet 9. april 2015 #11 Skrevet 9. april 2015 Jeg ble kvalm i uke 7, og deg var hent forferdelig. I uke 12 begynte jeg å kaste opp, og da ble det faktisk litt bedre. Varte ut sv.skapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå