Gå til innhold

Crocs støvler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en reklameavis i posten for en ukes tid siden der de reklamerte for crocs støvler til barn, men klarer ikke huske hvor?? Noen som vet hvilke butikker som har de? Helst i Drammens området.

Anonymous poster hash: a4590...559

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter..

Skrevet

Coop obs?

Anonymous poster hash: 1042d...129
Skrevet

Obs... Men de er forsinket fra leverandør, kommer neste uke fikk jeg beskjed om.

Anonymous poster hash: 6ddf9...70e

Skrevet

Obs... Men de er forsinket fra leverandør, kommer neste uke fikk jeg beskjed om.

Anonymous poster hash: 6ddf9...70e

Takk for svar da tar jeg meg en tur neste uke. Dette er de originale? Vet du om de finnes i noen andre butikker?

Skrevet

Er det ikke beste og bruke 199kr på normale støvler? Ser ikke for meg at crocs støvlene er noe bedre for en barnefot enn vanlige crocs!

Skrevet

Er det ikke beste og bruke 199kr på normale støvler? Ser ikke for meg at crocs støvlene er noe bedre for en barnefot enn vanlige crocs!

Vanlige støvler er da heller ikke noe særlig å gå i. Detter gjelder en ettåring som begynte å gå for ca tre uker siden og han ville ikke hatt sjans til å gå i vanlige støvler pga tyngden. Crocs veier ingenting og da klarer han ihvertfall å løfte beina ;-) han bruker joggesko nå så det er jo bare når det er vått ute også. HI

Skrevet

Crocs gummistøvler er helt topp! Veier ingenting og sitter kjempebra på foten! Også et pluss at de ikke blir våte, dvs bare tørk oppi også er de tørre igjen!

Men er de forsinket på Coop obs på Buskerud storsenter?? Er egentlig på vei nå straks for å kjøpe..

Anonymous poster hash: a6178...129

Skrevet

De støvlene er gull.løp og kjøp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...