Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Lagde en tråd tidligere der jeg uttrykket min angst for sprøyter, og hvor vondt det gjør å ta fragmin. Sikkert ingen som husker det, men uansett.. For meg er det omtrent som å sparke tåa det hardeste du kan inn i en stol 2 ggr daglig. Går til psykolog og får terapi mot det, det hjelper å snakke med noen. Men da jeg nylig tenkte på at det er 400 sprøyter igjen som jeg må ta, fikk jeg litt panikk! Fire hundre sprøyter. Det er sykt mange øyeblikk med angst og smerte. Men jeg skal klare det, tar 1 dag av gangen. Ser frem til de små tinga. Kommer meg kanskje ikke helskinnet frem, men jeg kommer frem i allefall... Flere som har utfordringer i hverdagen? Anonymous poster hash: 2b343...eac
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Enig med deg, Fragmin er skikkelig vondt!! Har du prøvd å smøre på emblasalve akkurat der stikker skal settes? Det gjorde de på sykehuset på meg rett før de stakk (da jeg var innlagt) Vet ikke om man får kjøpt salven på apoteket, men bør vel være mulig å oppdrive noe lignende.. Nå har jeg andre utfordringer.. He he.. Hater imigran sprøyter (migrene) sprenger noen forferdelig det også... Men det er etter stikket og vondt en stund etterpå også. Lykke til! Anonymous poster hash: 07bf4...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå