Gå til innhold

Psykomotorisk fysioterpeut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått til en og som vil fortelle meg litt om det? :) Hvor mange ganger gikk du dit? Fikk du godt utbytte av det? Betalte du mye? Hva gikk det ut på? Annet som er greit å vite?

Jeg finner info av å google men vil gjerne høre folks erfringer :)

Anonymous poster hash: 48a34...87e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på.

Anonymous poster hash: c4902...22e

Skrevet

Jeg fikk en henvisning i dag av legen og ringte etterpå rundt. Er ikke så mange å velge mellom her. Og det er ca 2 år ventetid!!!! Så jeg vurderte å si at de bare skulle glemme det men jeg syns at jeg trenger dette. Men 2 år??? Er det vanlig?

HI

Skrevet

Jeg fikk en henvisning i dag av legen og ringte etterpå rundt. Er ikke så mange å velge mellom her. Og det er ca 2 år ventetid!!!! Så jeg vurderte å si at de bare skulle glemme det men jeg syns at jeg trenger dette. Men 2 år??? Er det vanlig?

HI

Hei,

To års ventetid er lenge og varierer sikkert frå sted til sted, hos "min" var det 3 måneder Ca det samme i nabobyene..

1 henvisning til psykomotorisk behandling gir det 20 ganger hos fysioterapeut, koster 214kr gangen til du når egenandel tak, rundt 2000kr.

Jeg anbefaler psykomotorisk fysioterapi varmt fordi man blir bevisst sin egen kropp og kan forandre på de grunnleggende tingene som man kanskje ikke vet at man gjør "feil" en gang. Som eks at man hever skuldrene mm, det er en lang og vanskelig prosses, men absolutt verdt det.

Anonymous poster hash: 57a06...00d

Skrevet

Hvis du googler psykomotorisk fysioterapi her på forumet så bør du finne litt, jeg vet jeg har svart et par ganger før på ca samme spørsmål og svart ganske grundig.

Er syk nå og orker ikke skrive så mye.

Men sett deg på listen, ring innimellom og si du kan komme på kort varsel også. Ting kan endre seg, så er ikke sikkert det vil ta så lang tid. Det er verdt å vente på etter min mening.

Anonymous poster hash: 70201...e11
Skrevet

Jeg går hos en, og har utbytte av det. Selv om noe av behandlingen blir litt for høytsvevende for min smak. Jeg har mest utbytte av de rent konkrete øvelsene.

Det var ingen ventetid da jeg begynte. Har gått ca tredve ganger, kommer til å avslutte i løpet av våren. Det er i Oslo.

Anonymous poster hash: fd4d3...382

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...