Gå til innhold

Bekymret for venninne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skal gifte seg om et par måneder og jeg har nylig funnet ut at hun har vært utro mot sin kommende mann. I helga var jeg på fest og snakket med en felles kompis av meg og min venninne og han røpte seg - han hadde sex med venninna mi for 3 uker siden. Siden kompisen min var litt småfull, tenkte jeg at han kanskje tullet med meg, så jeg snakket med ham igjen dagen etter. Han bekreftet at utroskapen stemte, men at det aldri var meningen at jeg skulle finne ut av det. Jeg vet at han ikke lyver.

Nå er jeg faktisk bekymret for venninnen min. Hun skal gifte seg om kort tid, og noe i forholdet stemmer tydeligvis ikke. Hva skal jeg gjøre? Venninnen min har ikke barn, ikke hennes kommende mann heller.

Anonymous poster hash: 3dd7e...b12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med henne. Ta en alvorsprat. Bry deg. Det er mitt råd.

Skrevet

Snakk med henne. Ta en alvorsprat. Bry deg. Det er mitt råd.

Hva skal jeg si? Skal jeg si at jeg vet?

HI

Skrevet

Ja. Og spør henne hva hun egentlig vil. Hva var motivasjonen. Forklar henne litt om det hun skal gå inn i. Ingen fortjener å bli gift med noen som er utro, rett og slett. Det er bare ikke greit. Hva hun velger å gjøre med det må bli hennes sak, men du er hennes venninne, og du bør bry deg.

Skrevet

Ja. Og spør henne hva hun egentlig vil. Hva var motivasjonen. Forklar henne litt om det hun skal gå inn i. Ingen fortjener å bli gift med noen som er utro, rett og slett. Det er bare ikke greit. Hva hun velger å gjøre med det må bli hennes sak, men du er hennes venninne, og du bør bry deg.

Ja, jeg er enig med deg. Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal starte en slik samtale :sjokkert:

HI

Skrevet

Just do it! Er neppe noen elegant inngangsfrase, liksom....

Skrevet

Du kan si "hei! Jeg snakket med xxxx her om dagen.... " og så ta det derfra.

Anonymous poster hash: c73f3...840

Skrevet

Du bør ta høyde for at det kan tenkes at alt er helt i sin skjønneste orden, det er ikke alle som synes det er umulig å ha to tanker i hodet på en gang.

Skrevet

Jeg synes ikke dette er noe du har noe med.

At hun har vært utro utelukker ikke at hun elsker ham hun skal gifte seg med.

Hvis du faktisk lurer på om hun er i ferd med å gifte seg med en hun ikke elsker, så er det bedre å spørre om hun er sikker på at hun ønsker å gifte seg.

Anonymous poster hash: 11810...1e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...