Gå til innhold

En til leilighetstråd! Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende! Der kunne jeg bodd :)

Skrevet

Lyst og fint innvendig. Hvite gulv ser lekkert ut på bildene, men jeg kan også forestille meg hvordan de ser ut etter en tid med små barn i hus...

Har selv bodd i tomannsbolig med felles hage. Hos oss fungerte det fint, men vær obs på at det krever et godt samarbeid med de som bor i den andre halvparten. Lønner seg å finne ut en del om de andre beboerne, og dessuten må man altså samarbeide og vise mye hensyn. Hagen blir ikke deres alene. Man må dele - med de fordeler og ulemper det har.

Anonymous poster hash: c1b24...d1e

Skrevet

Lyst og fint innvendig. Hvite gulv ser lekkert ut på bildene, men jeg kan også forestille meg hvordan de ser ut etter en tid med små barn i hus...

Har selv bodd i tomannsbolig med felles hage. Hos oss fungerte det fint, men vær obs på at det krever et godt samarbeid med de som bor i den andre halvparten. Lønner seg å finne ut en del om de andre beboerne, og dessuten må man altså samarbeide og vise mye hensyn. Hagen blir ikke deres alene. Man må dele - med de fordeler og ulemper det har.

Anonymous poster hash: c1b24...d1e

Jaa.. Det er det jeg også er litt skeptisk til..

Anonymous poster hash: bd377...e8d

Skrevet

Kjempestilig med hvite tregulv! Men akk så upraktisk med småbarn... Ser for meg at man må fly med moppen under armen heeele tiden.

I tillegg er det minuset med å dele hage... Da er man avhengig av godt samarbeid med naboen.

Skrevet

Leiligheten var stilig, og jeg digger sofaen ;)

Men hvite gulv vil jeg overhodet ikke ha, alt synes så godt. Leide en leilighet med hvite gulv en gang og har aldri vært så bestemt på noe som at det skal jeg aldri ha igjen. Hårstrå som jeg hadde mistet syntes på gulvet.....

Jeg synes planløsningen virket veldig klønete også jeg da, ganske stort areal men mye som ikke er til noen ting liksom. 

Anonymous poster hash: 34584...d00
Skrevet

Likte ikke hvite gulv, eller badet. Men ellers fin leilighet. Er ikke bare og dele hage heller, da kommer det mye an på hvem andre som bor der.

Anonymous poster hash: a3a39...8ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...