Gå til innhold

Liker din toåring tomatsuppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er dagens middag. Er faktisk redd, tror toåringen kommer til å lage et rabalder og søle med vilje overalt. Men man må jo prøve :P

Anonymous poster hash: 98f54...b9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, liker både posesuppe og hjemmelaget :) men vi bruker brød med smør, og evt hvitost på, som de dypper i suppa.

Skrevet

Hvitost på brødet? :) ja, kan jo servere med brød til. Men hun har ikke fått suppe før, håper hun liker det

Skrevet

Enten erstatt noe av vannet med melk slik at den ikke er så skarp på smak ( og den vill bli fyldigere) eller ha melk i suppe skålen til 2 åringen slik at den får fin spisetemp :) ha brød og smør til :)

Skrevet

Hadde min snart toåring fått en skål med tomatsuppe fremfor seg, hadde han glatt snudd den på hodet. Jeg vet han liker det, men han kan ikke få skålen fremfor seg dessverre. 

Anonymous poster hash: 5cb5d...295
Skrevet

Hadde min snart toåring fått en skål med tomatsuppe fremfor seg, hadde han glatt snudd den på hodet. Jeg vet han liker det, men han kan ikke få skålen fremfor seg dessverre.

Anonymous poster hash: 5cb5d...295

Er ikke det sånn som 1 åringer gjør??!!

Anonymous poster hash: 0c9e6...516

Skrevet

Favoritten til min 2 åring! Har oppi en kartong med ekstra tomat for å få den fyldigere og litt fullkorns makaroni☺️

Anonymous poster hash: 1cb06...be6

Skrevet

Jeg har 4 barn, to av dem liker tomatsuppe og to liker det ikke.

Jeg lager med melk i også koker jeg fullkornsmakaroni eller skruer ved siden av så de kan lesse oppi så mye de ønsker av det. Begge vil gjerne ha en klatt rømme og litt revet ost i den også. Begge spiste tomatsuppe da de var 2 år, ingen her som har snudd tallerkener på hodet lenger når de var 2 år. Litt søl ble det jo når de skulle spise selv, det har det med å renne litt ned på andre siden av skjea når de skal ha den inn i munnen. Men trengte ikke vaske gulv og vegger, bare bord og kanskje stol (de hadde smekke når vi spiste sånn mat)

Anonymous poster hash: 41676...307
Skrevet

Ja, hun liker tomatsuppe. Hun får litt egg oppi (i biter), og mye macaroni for å få en litt fastere form. Gjør den noe mildere med en dæsj melk (også for å avkjøle raskere). 

Anonymous poster hash: f5b41...a2b
Skrevet

Ja, det har de likt. Jeg har gjerne gitt de kopp , mindre søl ;)

Skrevet

Toåringen her får tomatsuppe i bhg hver torsdag, og han elsker det!

Synes godt på klærne for å si det sånn :)

Har enda ikke prøvd hjemme...kanskje på tide :)

Anonymous poster hash: 7ea73...efb

Skrevet

Får kle på noe gammelt ;) men hun er ikke så flink til å smake på ting, hun smaker med øynene først. Kanskje mer tiltalende hvis hun ser brød.

Skrevet

Ja, elsker det! Spiser kjelen tom, faktisk. Men da er det snakk om hjemmelaget, altså. :-)

Skrevet

Ja, men hun må ha litt melk i sin for en mildere smak.

Skrevet

Her har det blitt gitt til kvelds et par ganger og det gikk rett på topp 5 lista:-)

Med litt makaroni og kokt egg så blir det gode saker.

Min toåring griste ikke noe, men andre ting derimot...hehe!

Anonymous poster hash: 00127...0b0

Skrevet

nei han liker ikke det

Skrevet

Likte det kun hvis brødet var dyppet i det, men nektet å spise selve suppa :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...