Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Drømmer om helgen allerde, men har ikke lagt noen planer enda. Anonymous poster hash: 56c82...0cf
Modesty Blaise. Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Vi skal for første gang siden knøttebøtt ble født for 1,5 år siden sove en hel natt! 😄 Første overnatting hos besteforeldre. Så vi skal sove, drikke litt vin, ha sex hvor det passer oss, drikke litt mer vin, gå ut å spise og sove litt til 😄 Og ja, jeg gleder meg!!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 På årets første fotballcup. Anonymous poster hash: 39859...69a
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Arrangere barnebursdag. Anonymous poster hash: 8c60b...85f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Fredag er hverdag hos oss. Vanlig middag og då kjøre ungene til trening. Eldste hentes kl 21. Lørdag skal vi rydde og vaske hus. Alle bidrar. Tar ca 2 timer så er alle 3 etasjer ryddet og rene! Så skal vi en tur på stranda, godt med en lang gåtur. Middag hos min søster og familien. Hun er verdens beste kokk! Søndag er det dugnad og fotballturnering hele dagen. Anonymous poster hash: 0df76...9aa
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 4-åringen skal i bursdag lørdag formiddag. Vi skal i tillegg treffe et vennepar og deres barn en gang i løpet av helgen, men har ikke planlagt detaljene. Ingen andre planer :-) Anonymous poster hash: 2d3ca...092
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #9 Skrevet 9. april 2015 Ikke noe som vanlig...forsøke å overleve Anonymous poster hash: bc312...a12
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Mannen og guttungen skal ut med båten og sette noe garn og teiner både lørdag og søndag formiddag. Jeg tenkte å rydde i hagen....få litt orden der. Ellers blir det vel god middag som vanlig, ungen får sikkert besøk/drar på besøk til noen kompiser..... kanskje en kinotur eller noe... Anonymous poster hash: 37986...5d4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #11 Skrevet 9. april 2015 Babyshower til en venninne, samt sette oss ned med disse hersens NAV skjemaene for foreldrepenger forestiller meg at det er et dagsprosjekt med disse papirene Anonymous poster hash: e4b2f...3a3
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. april 2015 #12 Skrevet 9. april 2015 ingen verdens ting, og jeg gleder meg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. april 2015 #13 Skrevet 9. april 2015 Skifte dekk på bilene og vaske dem i følge mannen.. Jeg hadde gjort det i går med min bil dersom mannen ikke har stukket av med jekken min igjen! Ellers slappe av, sove lenger enn 6.30 og kose oss sammen
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. april 2015 #14 Skrevet 9. april 2015 Fredag trening med sønnen, deretter kjøre han på tippeligakamp. Hente ham, ta med noe random mat hjem, og kose oss med det og the voice. Lørdag skal arvingen spille treningskamp, deretter kjøres til hytta til besteforeldrene som skal ha alle barnebarna på overnatting. Sååå skal mor innvie verandaen hos min søster på kvelden med champagne og gode venninner. Søndag foreløpig planløs!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #15 Skrevet 9. april 2015 Kveldsvakt lørdag og søndag på ekstravakt jobben .Angrer litt nå siden det er godvær og jeg jobber man-fre fast. Men blir ikke rik av å jobbe 100 % dagtid man-fre. Så da skal jeg sove lenge lør og søn så jeg er uthvilt. Skikkelig asosial med andre ord. Anonymous poster hash: 98432...296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå