Gå til innhold

Utslitt av grinete og viljesterk ettåring..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når h#n får gjøre som h#n vil er det ok, men om vi må skifte bleie er det hyl og skrål, vrir seg ut av hendene, virkelig kjemper imot. Slipper jeg kan h#n falle av stellebordet eller smøre bæsj utover alt, så det er ikke noe alternativ. Jeg gjør alt for å gjøre det kjekt, synger, gir noe å utforske etc, men ingenting hjelper. Gnikser og hyler og er mer enn en håndfull.

Elsker å utforske ting. Vi kan være på et sted med masse leker, men det som er interessant er støpsler og ledninger. Får h#n ikke styre fritt blir det baluba. Føler mye er en kamp. Jeg løper rundt og avleder hele tiden, blir jo så sliten. Og når det virker som barnet har lunte kortere enn få, og hyler og vræler for alt blir det SÅ slitsomt....! Svigermor sier mannen var slik, og han er veldig omgjrngelig i dag, det er trøsten... Men jeg blir så sliten av dette!

Anonymous poster hash: 1ee36...eab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er den verste tiden, spør du meg. Nettopp fordi utforskertrangen er på topp mens forstanden ennå ikke er helt tilstede. Man løper etter dem overalt, og de har oppdaget at de kan sette grenser for egen kropp. Det er ikke så mange råd å hi annet enn å si at det kommer til å gå over. Helt sikkert. Om et halvt år vil du antakelig se bedring, om ett år har du glemt det. Men da er det andre ting som dukker opp. ;-) Lykke til. Det er bare å legge seg tidlig, drikke kaffe, passe på å få pauser der du kan hvor andre får slite litt.

Skrevet

Skift bleie på gulvet. Da slipper du å bekymre deg for om han dette ned og du kan også bruke beina for å "holde fast". Noen ting kan man faktisk ikke velge.

Ifht. Ledninger o.l. så vet jeg ikke. Du må jo bare fjerne han. Et lite strengt nei er også på plass :)

Anonymous poster hash: 48c66...a8d

Skrevet

Trekk ut støpslene og la han få utforske ledninger så mye han vil. Ledninger er kjedelig og alle mine har kommet raskt over fascinasjonen for dem (og gått løs på noe annet i stedet...)

Anonymous poster hash: 3260c...1c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...