Gå til innhold

Inspirert: Hva er ditt favoritt banneord? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt er "fuck".

Sies gjerne lavt og hvesende med sammenbitte tenner mange ganger etterhverandre slik at det blir litt sånn: "Fk-fk-fk-fk-fk ..." :D

Ellers liker jeg "Det var da som bare pokker" og "fanden spare". Liker også "Skål, for pokker".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy f

Anonymous poster hash: ec24c...b41

Skrevet

Det smeller litt for ofte FUCKOLAINEN i husveggene her. Crap hender det også at man kan høre 😉

Skrevet

Den gode, gamle "faen" passer bra til det meste.

Med en engelsk mann i huset blir det også ytret no "fuck" av og til. ;)

Anonymous poster hash: 7206a...573

Skrevet

Fitte. Men det forandrer seg sikkert så fort ungen er i hus.

Skrevet

Her går det stort sett i svarte, faen, helvete og fader.

Anonymous poster hash: 08150...caa

Skrevet

Intrikate kombinasjoner av standardelementer funker best.

Skrevet

Et "Forpulte satans helvetes jævla drittmaskin!" kan unnslippe når f.eks. datamaskinen eller printeren henger seg opp, men bare når jeg tror ingen hører meg ;).

Anonymous poster hash: 829dc...302
Skrevet

Mitt er "fuck".

Sies gjerne lavt og hvesende med sammenbitte tenner mange ganger etterhverandre slik at det blir litt sånn: "Fk-fk-fk-fk-fk ..." :D

Ellers liker jeg "Det var da som bare pokker" og "fanden spare". Liker også "Skål, for pokker".

Den første der bruker jeg selv ;)

Anonymous poster hash: 829dc...302

Skrevet

Sier mest "faen" eller "faen as". Banner egentlig ikke så ofte når jeg tenker meg om.

Anonymous poster hash: eb04f...105

Skrevet

Jeg banner i grunnen sjelden. Pokker eller helsikken kan bli sagt her. Men det er svært sjelden😉

Skrevet

Sjelden jeg banner, men når behovet oppstår er det gjerne "faan i hælvete" som popper ut av munnen min 😜

Anonymous poster hash: c575b...6f0

Skrevet

Fettsleika...

Hvis jeg slår meg tar jeg ei lang nordnorsk setning ala "faen, steike, førrpulte inngrodde fettehælvetta!" 😳

Anonymous poster hash: e0a9b...9a0

Skrevet

Det smeller litt for ofte FUCKOLAINEN i husveggene her. Crap hender det også at man kan høre 😉

Fucko-hvafforno??? Er det en liten finsk vri? :)

Skrevet

Fuck, ass! Ikke særlig elegant, men det er godt å si. Høyt!

Skrevet

Herregud og faen går det mest i her. Og: MEN KJÆRE!!! Den siste brukes når de to andre ikke kan brukes pga barn i hus :P

Skrevet

Bruker nok ordet "fitte" mest, med "faen" på en god nummer to.

Anonymous poster hash: 53f79...61f

Skrevet

Av bannskap her i huset går det i "svarte faen" og "Faen".... Men skulle ønske jeg heller tydde til litt nordlandsk bannskap :) Litt sånn : "Steeeeiiike han tykji, Førrrbainna jævelskap, satan i hælvete, Dæven han steikje!

Eller min favoritt : " Inni Tykjeræva " :D 

He he

Skrevet

Putian!!!

Anonymous poster hash: 3568e...d3a

Skrevet

Scheisse. Har brukt den lenge men nå må jeg passe meg for den nå som vi bor i et tysktalende land. ;)

Anonymous poster hash: 854c7...f90

Skrevet

Går mest i fuck og faen.

Med ungene rundt beina kommer gjerne : kjære tid, herregud, forbasket, fader, svarte

Prøver å ta det i meg , spesielt etter den gang jenta mi var 1,5 og lette etter noe i lekekassa, og ikke fant det.

Da kom det jammen ; faen,asså!

Var også litt hælledud en periode ;)

Skrevet

Forbannade fittekuk

Anonymous poster hash: 45192...59e

Skrevet

Bæsj!

Anonymous poster hash: cc280...e20

Skrevet

Det verste ordet jeg hører er "fitte", dessverre så er det også dette ordet som unnslipper min munn mest når jeg er forbannet. :-/ Men jeg kaller aldri noen for fitte- DET er stygt det. ;)

"Forbanna fitte faaaaeeeen!" er ofte et annet ord for skrivere,tv, datamaskiner som ikke oppfører seg som de skal. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...