Gå til innhold

Dere som har trampoline i hagen;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke har du?

Hvorfor valgte du den?

Hva var prisen?

Anonymous poster hash: 6d20d...4fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrevet

Aner ikke

Fikk den i gave

Aner ikke

Anonymous poster hash: 51d3e...636

Skrevet

Kjøpte på Jysk, husker ikke prisen. Har hatt den i 2 år og ser ut som ny, virker som god kvalitet.

Anonymous poster hash: 1b7f8...dd0
Skrevet

Kjøpt på europris

Husker ikke pris, men de har tilbud ca hver tredje uke eller noe gjennom sommeren, så kjøpte på tilbud. Kjøpte den største de har der. Dette var den billigste jeg fant, men kjøpte den også fordi jeg har hørt flere er fornøyd. Er selv også superfornøyd med den.

Anonymous poster hash: 6b76d...f67
Skrevet

Berg Champion.

Valgte den fordi den er best i test. Har større barn som trener turn og stiller litt høyere krav til sprett og kvalitet enn en lett liten 6-åring. Når to 14-åringer skal hoppe, ta dobbel baklengs salto med skru og slike avanserte ting (som jeg får helt hjerteinfarkt av å se på) stiller det litt andre krav til trampolina enn når to 5 åringer løper i ring og hopper litt ;)

Har denne på 4,3 meter med deluxe nett, betalte 9.000 kr inkludert å få den fraktet til døren.

http://www.hoppeeksperten.no/trampoline-berg-champion-c-55.html

Var verdt hver krone, med gutter i 10-14 års alderen i hus er det en investering i utetid og trening for dem. Den blir brukt mye, hver dag.

Hadde jeg hatt bare yngre barn som ikke trente turn mange ganger i uken og var bortskjemt med skikkelig utstyr og gode trampoliner i turnhallen hadde jeg nok valgt en rimeligere variant.

Anonymous poster hash: 6b38c...572
Skrevet

Kjøpte på jysk el europris, var vel nærmere 2000 med sikkerhetsnett og slikt.

Funker helt fint :)

Skrevet

Jump king. 4,3 diameter. Hadde billigtrampoline noen år først før vi byttet til denne. Aldri angret, verdt hver krone. Alltid mange barn på trampolinen, og den holder år etter år. Dvs, nettet slites, men da får vi nytt helt gratis hvert år! Utrolig service!! Sist sommer gikk de også over duken og festet noen nye hemper. Anbefaler virkelig jump king!

Skrevet

Hvilket merke har du?

Hvorfor valgte du den?

Hva var prisen?

Europris

Fordi det er den butikken som er nærmest

Husker ikke. Mellom 1000 og 2000 kanskje.

Skrevet

Vi har fra Europris, valgt fordi den var på tilbud til 1499 kr. Den er 10 år gammel nå, har gått gjennom 3 nett (må få nett nr 4 i år) og er på 3. blå kant (bør også byttes, men tror den kan kanskje rekke til i år). Ønsker JumpKing, men vet ikke helt hvor mye lenger barna skal holde på med trampoline.

Skrevet

Husker ikke merket. Det er en vanlig stortrampoline fra en lekebutikk. Vi har hatt den i mange år, og ser jo at vår ikke kan sammenlignes med venners trampoline som har kjøpt fra jumpking. Så når vi skal kjøpe ny blir det en dyrere i bedre kvalitet.

Skrevet

Tror den kostet 2500 kr. med nett. Nettet har vi byttet en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...