Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Så utrolig dumme mødrene virker! Hjelpes... Anonymous poster hash: 09b2e...291
februarprins2013 Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 og du er ikke akkurat bedre heller som dømer folk du ikke kjenner
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Takk for deling av den uinteressante meningen Anonymous poster hash: 15800...43b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Syns flere av de har vært veldig oppegående og fine folk. Spesielt hun som er mor til en med downs syndrom. Anonymous poster hash: 6a8ba...553
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Heh, må nok innrømme at om noen hadde filmet meg fra morgen til kveld hver dag, i flere mnd, for så å klippe det til akkurat som de vil, da hadde helt sikker ikke jeg fremstått så smart heller. Viktig å huske på at de har klippet vekk myyye stoff, de velger jo det som lager "god" tv!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Vet ikke hvor gammel du er HI men synes du som voksen burde holde deg for god til å mobbe. Synes de unge mødrene virker som gode mødre jeg. Litt naive på enkelte ting men hvor smart var DU når du var 16-17? Ikke sånn kjempe smart tipper jeg siden du lager denne tråden. Anonymous poster hash: 2f0ed...790
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Vet ikke hvor gammel du er HI men synes du som voksen burde holde deg for god til å mobbe. Synes de unge mødrene virker som gode mødre jeg. Litt naive på enkelte ting men hvor smart var DU når du var 16-17? Ikke sånn kjempe smart tipper jeg siden du lager denne tråden. Anonymous poster hash: 2f0ed...790 Smart nok til å ikke ha ubeskyttetsex ihvertfall! Anonymous poster hash: 7fd38...df9
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Vet ikke hvor gammel du er HI men synes du som voksen burde holde deg for god til å mobbe. Synes de unge mødrene virker som gode mødre jeg. Litt naive på enkelte ting men hvor smart var DU når du var 16-17? Ikke sånn kjempe smart tipper jeg siden du lager denne tråden. Anonymous poster hash: 2f0ed...790 Smart nok til å ikke ha ubeskyttetsex ihvertfall! Anonymous poster hash: 7fd38...df9 Wow... Var det alt du hadde å komme med? Anonymous poster hash: 2f0ed...790
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #9 Skrevet 9. april 2015 Vet ikke hvor gammel du er HI men synes du som voksen burde holde deg for god til å mobbe. Synes de unge mødrene virker som gode mødre jeg. Litt naive på enkelte ting men hvor smart var DU når du var 16-17? Ikke sånn kjempe smart tipper jeg siden du lager denne tråden. Anonymous poster hash: 2f0ed...790 Smart nok til å ikke ha ubeskyttetsex ihvertfall! Anonymous poster hash: 7fd38...df9 Wow... Var det alt du hadde å komme med? Anonymous poster hash: 2f0ed...790 Du har ikke kommet med noen tungtveiende argumenter du heller? Anonymous poster hash: 7fd38...df9
Monica Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Du vet at uhell kan skje. Ingen prevensjon er 100% sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå