Gå til innhold

Hvordan oppdaget dere utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert blitt stilt samme spørsmål tusen ganger før men.. Magefølelse som stemte? Tatt på fersken? Osv...

Anonymous poster hash: b6453...a47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magefølelsen gjorde at jeg såg på telefonen hans. Nakne bilder av ei dame i tillegg til meldinger som "takk for i går", og andre med mer detaljerte beskrivelser av hva de gjorde ...

Anonymous poster hash: 6a66c...073

Skrevet

Jeg ante det ikke, mistenkte det overhodet ikke.. og så fortalte mannen det. Han hadde hatt et forhold til en på jobben i et halvt år og han var forelsket i henne..

Jeg sliter fremdeles med tanken på at jeg virkelig ikke mistenkte noe og at han hadde sex med henne, av og til bare timer før han kom hjem. Vi hadde et aktivt sexliv i perioden.. Jeg føler meg så lurt og latterliggjort. .

Psykologen min sier at vi alltid risikerer å få en på nesa når vi åpner oss, er tillitsfulle, blottlagte . . Vi risikerer stort, men det er også den eneste muligheten for å vinne stort også.. åpenhet og tillit er betingelser for intimitet.. Han sier jeg ikke var naiv men modig..

Jada sier jeg bare foreløpig..

Anonymous poster hash: 19852...bce

Skrevet

Elskerinnen fortalte meg.

Anonymous poster hash: fe520...0c8

Skrevet

Eksen min hadde lånt pcen og glemt å logge ut av Facebook. Jeg satt med ned som vanlig, i god tro at det var min profil, og så det var en ulest melding.

Men jeg skjønte fort den ikke var til meg. Det fra fra naboen hans, hun takket for middagen to dager tidligere og gledet seg til "noe attåt" neste gang. Med så mange blinkefjes var det nok noe annet enn drikke hun mente.

Den kvelden de hadde spist middag sammen hadde han avlyst å komme til meg som planlagt og skylt på at han følte seg dårlig.

Anonymous poster hash: 386e0...acc

Skrevet

Jeg ante det ikke, mistenkte det overhodet ikke.. og så fortalte mannen det. Han hadde hatt et forhold til en på jobben i et halvt år og han var forelsket i henne..

Jeg sliter fremdeles med tanken på at jeg virkelig ikke mistenkte noe og at han hadde sex med henne, av og til bare timer før han kom hjem. Vi hadde et aktivt sexliv i perioden.. Jeg føler meg så lurt og latterliggjort. .

Psykologen min sier at vi alltid risikerer å få en på nesa når vi åpner oss, er tillitsfulle, blottlagte . . Vi risikerer stort, men det er også den eneste muligheten for å vinne stort også.. åpenhet og tillit er betingelser for intimitet.. Han sier jeg ikke var naiv men modig..

Jeg har det likedan. En på jobben hans fortalte om det. Mannen nekter, men alt stemmer med at han var utro så jeg er ikke i tvil. Er i forholdet fremdeles, men avskyr den dusten

Anonymous poster hash: ad27a...e26

Skrevet

Jeg har det likedan. En på jobben hans fortalte om det. Mannen nekter, men alt stemmer med at han var utro så jeg er ikke i tvil. Er i forholdet fremdeles, men avskyr den dusten

Klem til deg! Bare du kan avgjøre hvordan du velger å forholde deg til dette. Det er vel ikke så uvanlig å bli kummen og handlingslammet.. jeg tenker du står i en jævligere situasjon enn jeg gjorde siden mannen din nekter og du dermed kanskje ikke er 110 % sikker og vil ha en spire av tvil, en spire av tro på han selv om egentlig alt sier deg at han lyver.. I tillegg sitter du med ansvaret for å ta et valg.. jeg hadde ikke det valget, mannen flyttet ut en måned etter at han fortalte meg det.. HAN valgte det..

Ønsker deg bare alt godt 😚

Skrevet

Elskerinnen la ut delvis tvilsomme bilder på FB..hun visste ikke at vi var sammen siden han hadde fortalt at vi hadde flyttet fra hverandre. Konforerte han og han nektet og ble sint fordi jeg i det hele tatt kunne beskylde han for noe sånt.. Jeg stolte ikke et dugg på han og sneik til meg email passordet hans og fant ut at han hadde hatt enda en elskerinne mens vi var sammen. Masse bilder, sexprat..osl. Tok utskrift av mailene og slang dem i ansiktet hans da han nektet neste gang jeg spurte. Gjett om han ble sur fordi jeg hadde vært inne på hans mail!

Anonymous poster hash: bc97c...60a
Skrevet

Klem til deg! Bare du kan avgjøre hvordan du velger å forholde deg til dette. Det er vel ikke så uvanlig å bli kummen og handlingslammet.. jeg tenker du står i en jævligere situasjon enn jeg gjorde siden mannen din nekter og du dermed kanskje ikke er 110 % sikker og vil ha en spire av tvil, en spire av tro på han selv om egentlig alt sier deg at han lyver.. I tillegg sitter du med ansvaret for å ta et valg.. jeg hadde ikke det valget, mannen flyttet ut en måned etter at han fortalte meg det.. HAN valgte det..

Ønsker deg bare alt godt 😚

Takk. Tvilen kommer innimellom, men indisiene er så sterke at jeg ikke kan være i tvil. Likevel klarer jeg ikke å la være å tenke hva om han sier sannheten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...