Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Hadde du vært fristet lenge eller skjedde det impulsivt? Hvor gammelt er forholdet? Har dere barn? Hva gjorde at du valgte å være utro? Ble du avslørt og ev. hvordan? Er det greit å takle samvittigheten? Mange spørsmål, men istedenfor å lage flere tråder så samler jeg det jeg lurer på. Ønsker ikke svar fra de som bare skal dømme, men gjerne fra dere som ikke har vært utro, men er fristet av ulike årsaker. Anonymous poster hash: c566e...907
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 "sist" du var utro? Høres ut som det er noe alle er.... Beklager, måtte bare kommentere ) Anonymous poster hash: 1c9eb...cbc
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Hadde du vært fristet lenge eller skjedde det impulsivt? Hvor gammelt er forholdet? Har dere barn? Hva gjorde at du valgte å være utro? Ble du avslørt og ev. hvordan? Er det greit å takle samvittigheten? Mange spørsmål, men istedenfor å lage flere tråder så samler jeg det jeg lurer på. Ønsker ikke svar fra de som bare skal dømme, men gjerne fra dere som ikke har vært utro, men er fristet av ulike årsaker. Anonymous poster hash: c566e...907 Det skjedde på halvt impuls og halvt tenkt over en stund. Jeg ville ut av forholdet og søkte vel både å få bekreftet at jeg fortsatt var atraktiv samt få en vektige grunn for meg selv til å gå. Så jeg hadde en kort affære med en mann. Gjorde det slutt med en gang etter. Vi hadde da vært sammen i 6 år og hadde et barn sammen. Jeg ble aldri avslørt og sa aldri noe da det ikke var dette som var den egentlige grunnen til at det ble slutt, selv om det var siste spikeren i kista. Jeg unner ikke han den ekstra smerten ved å vite. Jeg hadde voldsomme samvittighetskvaler over dette. Fikk en depresjon etterpå, og hadde regelrett angst hver gang jeg møtte eksen selv om han aldri hadde gjort meg vondt. Tok mange år før jeg hadde det greit med meg selv igjen. Blir aldri å skje igjen for min del. Anonymous poster hash: 25530...97f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 "sist" du var utro? Høres ut som det er noe alle er.... Beklager, måtte bare kommentere )Anonymous poster hash: 1c9eb...cbc Det var ikke meningen at det skulle høres slik ut, men oppimot halvparten av oss er utro en eller annen gang i løpet av et forhold så jeg synes spørsmålet er greit formulert.Er bare interessert i å høre hvordan det påvirker den enkelte Anonymous poster hash: c566e...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå