Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Har en sønn på 5-6 år som ønsker seg et skateboard. Men jeg er grønn på skating... Hvor selges det ok skateboard? Vi trenger ikke det dyreste og beste sånn i første omgang, men vil at det skal funke for en som ønsker å lære. Noen skatemødre her som kan gi meg gode tips? Anonymous poster hash: 3f83c...c2a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Xxl har noe Boardshop.No er et annet tips Anonymous poster hash: 1de99...1ae
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Styr unna lekebutikkene, de som selges der er det elendig kvalitet på, de er tunge, har dårlige kulelagre og er vanskelig å trikse med. Guttene mine som nå er 11 og 14 handler jo i spesialbutikker (f.eks boardshop), men de begynte med brett fra sportsbutikkene, sjekk f.eks XXL. En nybegynner på 5-6 år trenger overhodet ikke et brett til mange tusen kroner, men ikke kjøp de helt dyreste heller. Ikke kjøp for stort brett til han, blir det for stort og tungt å håndtere gir han fort opp. Mine gutter startet med juniorbrett til rundt 1000 kr, de har slitt ut mange brett siden det Anonymous poster hash: 58543...a70
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Sønnen min kjøpte sitt første ordentlige brett på session. De hadde godt utvalg av flere typer brett. Samt at folkene som jobbet der visste hva de pratet om. Anonymous poster hash: 952ee...ee2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Takk for gode svar 😊 Ikke lett med alt en skal vite her i verden. Anonymous poster hash: 3f83c...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå